שוב עמדנו השבוע מול מראות האימה המוכרים לנו מוועדת החוקה של הכנסת. במפגן מחליא של זחיחות, ערלות לב ועזות מצח, בניצוחם של ח"כ שמחה רוטמן ואריה דרעי המושך בחוטים, המשיכה קואליציית החרפה לקדם את ניסיון ההפיכה המשטרית, והפעם חוק הרבנים המושחת. כל מי שצפה בדיוני ועדת החוקה לא יכול היה שלא לחוש תחושת קבס עזה לנוכח המשך ביזת הקופה הציבורית בזמן מלחמה, וכל זה כדי לספק עוד ג'ובים מיותרים על חשבון כספי המסים שלנו, ולא חלילה לסייע לחיילי המילואים למשל.

לפני ימים אחדים תהיתי מה עוד צריך לקרות כדי שחברי הליכוד ושרי הממשלה יקומו, יעשו מעשה ויראו את הדלת לראש הממשלה, לפוליטיקאי הקטן שאוחז מדינה שלמה כבת ערובה לגחמותיו ולשרידותו הפוליטית. מה עוד צריך לקרות כדי שחברי הליכוד יעמדו באמת בשבועתם לשמור אמונים למדינת ישראל ולא לאינטרסנט המוקף בעדת שופרות נבזיים. תהיתי מה עוד צריך לקרות אחרי שהממשלה הרעה הזו קרעה את העם לגזרים עם ניסיון ההפיכה המשטרית שעדיין נמשך, אחרי השקט המדומה שקנתה בתמורה למיליוני דולרים לחמאס, ואחרי האסון הגדול של טבח ה־7 באוקטובר.

טלי גוטליב: "לא יתכן שנעלה חוק שעולה ממנו ריח רע מאוד"
"החוק לא ערכי": חה"כ בליכוד שמתנגד לחוק הגיוס מסביר למה בכל זאת יצביע בעד

מה עוד צריך לקרות אחרי הבריחה המבישה מאחריות, ניהול המלחמה הכושל, גרירת הרגליים בחיסול חמאס ובמגעים לשחרור החטופים, הפקרת תושבי הדרום ותושבי הצפון הבוער, החיוכים הזחוחים והמנותקים והאפליה בין דם לדם עם קומבינת הגיוס. מה עוד צריך לקרות אחרי שהמשטרה נופלת אט־אט לידיו של איתמר בן גביר וכשהממשלה הולכת ומשתלטת על התקשורת כולה. הרי היום כבר אין כלי תקשורת אחד שאין בו ייצוג ביביסטי. במקום שיהיה גיוון של ימין ושמאל קיבלנו פולחן אישיות לאדם אחד. אז מה עוד צריך לקרות תהיתי, ואז הגיע חוק הרבנים המושחת.

נראה שמכל הרעות החולות שהמיטה עלינו הממשלה הזו, דווקא החוק הזה הגדיש את הסאה וסוף־סוף החלו חברי ליכוד להתעורר. ח"כ משה סעדה זעם על הדיון: ”חוק של ג’ובים שמנסים לקדם כמו גנבים בלילה”, וח"כ טלי גוטליב הודיעה שתתנגד. שניהם כבר הורחקו לצמיתות מוועדת החוקה. חיים ביבס, איש ליכוד, יו”ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין־מכבים־רעות, אמר כי מדובר ב”קומבינות, ציניות ומחטף”. ראש עיריית דימונה, איש הליכוד בני ביטון, כינה את החוק בזוי, קרא לחברי הליכוד לא להיות שותפים לביזיון הזה, והוסיף “לא ניתן לחוק הזה לעבור”.

עוד קודם לכן, במפגן של אמת ואומץ, קם ח"כ אליהו רביבו ואמר בריש גלי את מה שכולם יודעים. "אנחנו ממשלה בלי הישגים. יש דשדוש בהמון חזיתות", והוסיף כי "ייתכן שצריך ללכת לבחירות. ההידבקות לכיסא זו מגיפה". מובן שמיד הפך חבר הכנסת הימני למהדרין ל"שמאלן" וליעד נוסף של מכונת הרעל הביביסטית.

האם באמת חברי הליכוד מתחילים להתעורר או שמא מדובר בעוד מרד קטן שידוכא שוב בידי המכונה הנכלולית האוחזת בגרונם? ימים יגידו. הגיע הזמן שהימין השפוי בליכוד ומחוצה לו יעמוד בגאון אל מול הימין השבוי, הביביסטי והכהניסטי ויציל את ישראל מחורבן. הגיע הזמן שהימין השפוי ישיב את כבודה האבוד של הלאומיות הליברלית.