שורפי הממלכתיות, מבצעי הפרעות בכפר ג'ית, כותבים במו ידיהם את מגילת ההתפרקות של מדינת ישראל.

בנייה מחדש: מדינת ישראל זקוקה להדחה מידית של נתניהו | ממי פאר
לא טילים ולא חיסולים: זה מה שבאמת גורם לממשל האיראני לחרדה | נאיל זועבי

אווירת העבריינות וההפקרה שנושבת מממשלת המחדל 2023־2024 סופה שתניב כנופיות פורעים שמבצעות פיגוע ישיר במפעל הציוני. יש דין במדינה, אך את השומרים ואת הדיין מנסים לחסל - וזו התוצאה. תחילה בגבולות ישראל ובהמשך בלב ישראל, במדרון חלקלק.

קו ישיר עובר מניסיונות המחטף של המשטר בישראל ב־2023, דרך הקונספציה המופרעת של טיפוח החמאס והצלת יחיא סנוואר, דרך התנפלות ההמון המובל על ידי נציגינו בכנסת ובממשלה על בסיסי צה"ל, ועד לכנופיות המאורגנות הפורעות, שמבצעות פוגרום בתושבי יו"ש וחשות שהן תחת חסות שלטונית מגוננת. זה קו ישיר של הפקרות והפקרה, שנמשך ליישובי העוטף היהודיים ויישובי הצפון כולם.

בחודש זה נפל דבר בתולדות הבית השלישי: לראשונה מאז חורבן בית שני, וסמוך לימי האזהרה של "בין המצרים", קמו שורפי האסמים 2024. ממש כמחריבי הבית הראשון והשני, פעמיים הרימו ראשם החודש מיליציות יהודיות של שורפי הממלכתיות. חוקתם האמיתית של שלוחות המחטף בצמרות ובתחתיות היא חוקת חורבן. ובלשון המאה ה־21: "חורבן 3.0". הפעם אין רומאים: הכל תוצרת ריקבון הבית.

מגילת העצמאות של ישראל - דגל מסע לוחמי כיפור 73' , והדגל הערכי ההיסטורי של כלל ישראל - נפתחת במילים עצומות המשמעות של דוד בן־גוריון: "בארץ ישראל קם העם היהודי, בה עוצבה דמותו הרוחנית, הדתית והמדינית". דמותו הרוחנית של העם - זה הדגש המהותי הראשון בדמותנו. וכשכונן העם היהודי מדינה ועצמאות, קבעה מגילת העצמאות כי מדינת ישראל "תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל". שהרי זו תשתית הממלכתיות: חירות, צדק ושלום. זהו קיר הברזל הפנימי העוצמתי שלנו.

אך בהפוך ממגילת העצמאות, הנה מול עינינו יש מי שבאלה הימים כותבים את מגילת ההתפרקות. הם נאחזים במכוננו הממלכתי כדי לפרק את הממלכתיות המעצימה והמאחדת. מפרקים הם אבן אחר אבן. בשקט, בשקר, בהסחת דעת, בפילוג העם - ותוך כדי מלחמה שאין לקברניט מושג איך מנצחים בה אלא רק איך מאריכים ומסבכים אותה ואותנו. והכל תוך הפעלת מכונות שקר והונאה הגרועות מבליסטראות אויב רומאי. והכל מול עיני רבבות משפחות בישראל - מוכות, שכולות, חטופות, פצועות, מפונות - ומול עיני העם כולו.

לסחף הנורא יש אחראי, יש ראש, יש אשם. לכן, בחירות מיידיות הן ציווי חירום ציוני ודחוף. חובה ציונית להחליף את הממשלה ואת ראשה ללא דיחוי כדי לבלום את הדרדור לתהום ולהתחיל להשיב לישראל את עוצמתה וחוסנה הלאומי. כך נחזור להיות מדינה מצילת אזרחיה, מדינה עם לב, מדינת חוק.

הכותב הוא מוביל קבוצת לוחמי כיפור 73'