"אנשים היו מוכנים למכור את אמותיהם בשביל הזכות לראות שוב יהודים במחנות השמדה", את המילים הקשות הללו כתבה הסופרת והכתבת האיטלקייה אוריאנה פלאצ'י בספרה "כוחה של תבונה", שפורסם ב־2004 וראה אור גם בישראל (הוצאת דביר). הדברים נשמעים היום כנבואה שמגשימה את עצמה.

מדינות אירופה הולכות ומאבדות את זהותן - מדינות הצועדות בעיניים פקוחות לקראת עתיד שבו הרוב המוסלמי ישלוט, ובתי המשפט ישפטו על פי חוקי השריעה. "מנהיגים חסרי כבוד ושכל, אינטלקטואלים חסרי הדר ואומץ לב". פלאצ'י כותבת באומץ את מה שיסתבר בשנים שלאחר מכן כהליכה לקראת התאבדות קולקטיבית של מדינות באירופה. היא מנסה לחקור ולהבין מיהם הפלסטינים ומה האידיאולוגיה שבשמה הם מנסים להרוג אותנו.

בניסיון להשתלט מחדש על עזה: אבו מאזן בצעד מפתיע במיוחד | דיווח  
"ערפאת בעיניו היה בוגד": עוזי רבי מסביר - סינוואר לא יסכים להגליה ויתעקש על תנאי אחד  

תפילה במסגד בלונדון (צילום: רויטרס)
תפילה במסגד בלונדון (צילום: רויטרס)

כך היא כותבת: "נסעתי ללבנון וירדן, ביקרתי במחנות הסודיים שמהם הפלסטינים יצאו לתקוף את הקיבוצים הישראליים, והייתי עדה לאדנות שבה הם התנהגו ברבת עמון, לברוטליות שבה הם התפרצו לבתי מלון שאירחו זרים ותבעו מהם באיומי קלצ’ניקוב את כספם".

שם, בעמאן, היא ראיינה את אחיינו של המופתי הגדול של ירושלים לשעבר, כלומר אחיינו של מוחמד אמין אל־חוסייני, אשר גילה "קווי דמיון מהותיים" בין הנציונל־סוציאליזם לאסלאם. הלה נשפט בנירנברג שלא בפניו, על שדחק במשך שנים במדינות ערב להתייצב לימין גרמניה הנאצית. הוא אף נסע ב־1944 לברלין כדי לחלוק כבוד להיטלר.

פלאצ'י ראיינה את יאסר ערפאת ואת יריבו ג'ורג' חבש, מנהיג "החזית העממית לשחרור פלסטין", שביצע את מרבית פעולות הטרור בשנות ה־70 באירופה. הראיון עם חבש הוכיח שלא רק ישראל היא אויב הערבים, אלא גם המערב, אמריקה ואירופה. ואכן, בין המטרות שבהן יש לפגוע הזכיר חבש את איטליה, צרפת, גרמניה ושווייץ.

"המהפכה שלנו", הצהיר חבש, "היא חלק ממהפכה עולמית. היא איננה מוגבלת לכיבושה מחדש של פלסטין. לא רק למען פלסטין, אלא למען כל ארצות ערב. הפלסטינים הם חלק מהאומה הערבית. ולכן חיוני שהאומה הערבית כולה תפתח במלחמה נגד אמריקה ונגד אירופה. מהיום ואילך הן לא יידעו מנוחה. מטרתנו היא להתקדם צעד אחר צעד, מילימטר אחר מילימטר, שנה אחר שנה, עשור אחר עשור. נחושים, עיקשים, סבלניים. זוהי האסטרטגיה שלנו".

מאז נעשו אין־ספור פיגועים, מעשי טרור אכזריים - לא רק נגד ישראלים ויהודים, אלא גם נגד מטרות אזרחיות מערביות. הנה רשימה חלקית מאוד.

ב־30 במאי ב־1972 התרחש הפיגוע בנמל התעופה של לוד. ב־4 באוגוסט באותה שנה הייתה החבלה בצינור הנפט של טרייסטה. כמה ימים לאחר מכן, ב־16 באוגוסט, התרחשה פרשת שתי התיירות האנגליות, שעלו על טיסה לתל אביב כשבמזוודותיהן רשמקול שקיבלו במתנה משני מחזרים ערבים (שהיה מלא בחומר נפץ), וב־5 בספטמבר - הפיגוע באולימפיאדת מינכן ומותם של 11 הספורטאים הישראלים.

בשנת 1985 נחטפה האונייה אקילה לאורו על ידי ארגונו הרצחני של אבו עבאס. מטוס איג'יפטאייר נחטף באותה שנה למלטה, ועשרות נוסעים נהרגו תוך כדי ניסיון הקומנדו המצרי לשחרר אותם. חודשיים לאחר מכן מחבלי אבו נידאל פתחו באש על נוסעים בשדות התעופה וינה ורומא - הם טבחו ב־19 בני אדם ופצעו 138 נוספים.

וכמובן שאחד הפיגועים הנוראיים היה פיצוץ מגדלי התאומים, שבוצע ב־2001 על ידי מחבלי אל־קאעידה, ובו נהרגו כ־3,000 אנשים. זו "הכרת הטוב" של ארגוני המחבלים למנהיגי אירופה וארה"ב, שחמלו על הפליטים המסכנים שברחו מפחד אל־קאעידה, טליבאן, חמאס ושאר ארגוני הטרור.

אסון התאומים  (צילום: רויטרס)
אסון התאומים (צילום: רויטרס)

אנגליה הייתה מהסנוניות הראשונות שאפשרו את תחילתה של ההשתלטות האסלאמית. בעקבותיה באו נורווגיה, שוודיה וגרמניה, שפתחו את שעריהן ללא הבחנה. מה שהחל כסיוע הומניטרי, כהבנה וכחמלה לפליטים, המשיך כזרם בלתי פוסק של מהגרי עבודה, שהקימו קומונות אסלאמיות והתפשטו לערים שלמות.

ואנחנו לא הבנו. כל כך רצינו להאמין בשלום עם שכנינו אחרי הנסיגה מעזה ומיו"ש. המחשבה הייתה שאם נחזיר שטחים, הם יוכלו להקים מדינה משגשגת שתחיה בשלום איתנו. אבל להם היו תוכניות אחרות. הסכם אוסלו היה שלב בנסיגה מתוכננת מכל השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים, אבל במקום שנוכל להתקדם במסלול לשלום, החלו אוטובוסים להתפוצץ, ונהרות של דם זרמו בערי ישראל.

לא הבנו את השקר הנורא שהאכילו אותנו. אנחנו, העם היהודי החכם, נפלנו ברשתו של יאסר ערפאת. מבחינת הפלסטינים זוהי תורת השלבים – תקבל מה שאפשר בשיטת הסלמי, ותמשיך את השלב הבא בדרך בסבלנות ולאורך זמן עד ל"פתרון הסופי". אנחנו נרדמנו, וכך גם אירופה וארה"ב.

העיתונאית פלאצ'י כותבת: "אירופה חולה. אירופה מכרה את עצמה כשפחה לסולטנים, לח'ליפים, לווזירים, לשכירי החרב של האימפריה העות’מאנית החדשה".

מוסלמים מתפללים בלונדון (צילום: REUTERS/Clodagh Kilcoyne)
מוסלמים מתפללים בלונדון (צילום: REUTERS/Clodagh Kilcoyne)

עיוות האמת

המונח הנורא "Eurabia" נוצר משילוב המילים Europa ו־Arabia. זהו שמו של ביטאון שנוסד ב־1975. במאמר מערכת מקומם בביטאון, מאיץ העורך הצרפתי האנטישמי לוסיין ביטרלן בקהילה הכלכלית האירופית לבטל הסכמים עם ישראל, ומעלה על נס את "אלף שנות תרומתם של הערבים לתרבות". ההשתלטות נמשכת גם בקניית נכסים, חלקם אסטרטגיים, כגון בנקים וחברות בורסאיות באירופה ובארה"ב. מנהיג לוב בזמנו מועמר קדאפי אף רכש 10% מחברת פיאט האיטלקית.

הסיבות להשתלטות הזוחלת אינן רק כלכליות או אפילו פוליטיות. האסלאם תופס מקום קריטי באידיאולוגיה של המאמינים. זו אבן היסוד לתיאוריה שלפיה האסלאם צריך לשלוט בעולם. זה הדחף שמניע את הקיצונים וסוחף את ההמונים. פסקי הלכה מגבים את "לוחמי הנביא" (מוחמד). האחים המוסלמים, דאע"ש, חמאס, חיזבאללה ואחרים נדחפים בידי פוסקי ההלכה.

הם משקיעים כסף רב בשימור האידיאולוגיה במוסדות החינוך (בתי ספר, אוניברסיטאות וקולג'ים). הם הבינו שזה הבסיס להחדרת האסלאם. בנוסף לכך, הם בונים מסגדים בכל מקום (ואם אפשר, מעט יותר גבוה מהכנסיות שבקרבתם). לא כולם לומדים את שפת המקום, ושפת הדיבור של חלק לא קטן מהם היא ערבית. שפת הקוראן.

הקונספציה שלפיה העימות הערבי־פלסטיני הוא על שטחים בלבד היא טעות ועיוות האמת. העימות הוא בעיקרו על רקע אידיאולוגי־דתי, והגיע הזמן שגם בעולם וגם בישראל יבינו ויפנימו. מה שלא אפשרי לקבל במלחמה, הם יקבלו בכוח ההגירה וההשתלטות העוינת.

אבו מאזן באו''ם (צילום: רויטרס)
אבו מאזן באו''ם (צילום: רויטרס)

הקהילה האירופית וגם ארה"ב ידידתנו מפנטזות על אבו מאזן כאפשרות לניהול רצועת עזה בדרך להקמת מדינת פלסטין. בכל פעם שאני שומע את השטות הזו, אני תוהה אם כה קצר זיכרונם. הרי את אבו מאזן וארגון פת"ח גירש חמאס בבושת פנים מעזה, תוך שהוא טובח ורוצח את אנשיו. זה אותו אבו מאזן שמכחיש בספרו את השואה, ושספרי הלימוד שלו מלמדים על רצח עם ומטיפים לו. ההיסטוריה לא חוזרת, זו אותה היסטוריה של אלימות ורצח הנמשכים שנים רבות. לשונו של אבו מאזן חלקלקה וזהירה, אך האידיאולוגיה זהה.

לרג'פ טאיפ ארדואן הטורקי יש חלום להקים את האימפריה העות'מאנית, ולמנהיג האיראני העליון עלי חמנאי יש חלום להקים את האימפריה הפרסית. כך או כך, השאיפות של חמנאי וחמאס, לפי ההצהרות והאיומים הנשמעים מכיוון איראן והמנהיגים הפלסטינים, זהות – השמדת ישראל.
7 באוקטובר הוא תמרור אדום בוהק גם לישראל וגם לאירופה וארה"ב: תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי.


הכותב הוא מנכ"ל רדיוס 100FM, קונסול כבוד בישראל של נאורו, סגן דיקאן הסגל הקונסולרי, נשיא אגודת תקשורת הרדיו הישראלית וסגן נשיא מועדון השגרירים בישראל | [email protected]