לאישה
1. דרכה של אישה חופשייה: ניחוח חדש שמתווסף לסדרה הצעירה של GIORGIO ARMANI לאישה הוא MY WAY EAU DE PARFUM NECTAR בגרסה חדשה ופרחונית עם ניגודיות בעלת מתיקות פירותית של תווי אגס עסיסי, וניל חושני ממכר ותמצית פרחים ססגונית. 389 שקל ל־90 מ"ל. נמכר בבוטיק ארמני בקניון רמת אביב, סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
2. מעבר לספקטרום האנושי: הבושם החדש של MUGLER לאישה ALIEN HYPERSENSES מוסיף ממד חדש של מנדרינה ואגס לבושם האייקוני של המותג שאליהם הצטרפו יסמין וסמבק לצד הניחוח העצי של קשמירן. הבושם ניתן למילוי חוזר. 599 שקל ל־90 מ"ל. להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, גוד פארם, טרמינל X ואפריל.
3. שובר מוסכמות: מותג בוטיק חדש שהגיע מדרום קוריאה הוא Born To Stand Out שמציע אוסף מיוחד של בשמים. המותג נוסד על ידי ג'ון לים, כלכלן ואיש פיננסים שעזב הכל ונמלט לקסמו של עולם הבישום. הוא קורא לתרבות הבישום השמרנית לפרוץ גבולות, אבל בלי לשכוח את המקורות. הבושם Fig Porn מלא בלהט עם תווים המורכבים מתאנה, אגס, ברגמוט, עץ ארז, אדמונית, ורד טורקי, וניל, מאסק ואלגום. 750 שקל ל־50 מ"ל. להשיג ברשת אפריל.
4. סודות ההיביסקוס: הבושם Red Hibiscus Cologne Intense הוא החדש בסדרת הניחוחות Cologne Intense של מותג הבישום והלייף סטייל ג'ו מלון לונדון. הוא מייצג את המפגש עם פרח נדיר החי בלב היערות הטרופיים של הוואי עם תווים של היביסקוס אדום, אלגנטי ורומנטי, בשילוב עם יסמין ווניל חושני. הניחוח החדש מעוצב בבקבוק כהה שבמבט ראשון נראה שחור, אולם באלומת אור יתקבל צבע אדום־שחור. 730 שקל ל־100 מ"ל, 485 שקל ל־50 מ"ל. להשיג בבוטיק של ג'ו מלון לונדון בקניון רמת אביב, בקניון TLV, בקריון ובאתר.
5. מינרלים ממעמקי האוקיינוס: מעצב העל טום פורד יוצר חותמת ניחוח חדשה באמצעות מיזוג אלמנטים מנוגדים בניחוח החדש OUD MINÉRALE שמציג איזון בין החמימות והמסתורין של עץ האוד עם המינרלים ממעמקי האוקיינוס. הניחוח מורכב מפרחים שטופי שמש, עץ האוד וגרגירי פלפל ורוד. 495 שקל ל־50 מ"ל, 715 שקל ל־100 מ"ל. להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל, Factory54, באתר ובחנות בקניון גינדי TLV.
6. בילוי לילי בעיר האורות: מותג הבישום הטרנדי rabanne משיק את הגרסה החדשה FAME Intense לבושם שהושק ב־2022 בניחוח נועז ויוקרתי יותר עם מרכיבים זהובים של ענבר חושני ויסמין סולארי. הבושם טבעוני, תוצרת צרפת, והוא מכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי. הניחוח פרחוני־עצי מודגש במי קוקוס וברגמוט, יסמין שמשי ומאסק, ארוז בבקבוק מעוצב כרובוט נשי בשמלת זהב נוצצת בהשראת בילוי לילי בפריז. 500 שקל ל־80 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.
7. כמו שיקוי מצרי: קלואה מציג את הבושם החדש לאישה בקולקציה האייקונית Nomade Nuit d’Egypte Chloé כנקודת מפגש בין תרבויות ותשוקה כמחווה לארץ מולדתה של המעצבת ומקימת המותג שנולדה באלכסנדריה ועברה בילדותה לצרפת. "הצבעים שאני רואה לנגד עיניי מגיעים ממצרים עם החול היפה ביותר שראיתי בגווני ורוד ובז' והוא זורם בין אצבעותיי כמו משי", אומרת גבי אגיון. מרכיבי הבסיס מזכירים מתכונים עתיקים של שיקוי מצרי, מתובלים בג'ינג'ר, בדבש ובקינמון ובתמצית תפרחת התפוז מהשדות הנטועים לאורך הנילוס. הקשר שנכרך סביב צוואר הבקבוק הוא בגוון "כחול מצרי" שידוע כפיגמנט ראשון שנוצר אי־פעם על ידי בני אדם לפני כ־4,500 שנים. 579 שקל ל־75 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.
יוניסקס
8. משחק של ניגודים: מותג היוקרה הצרפתי מונקלר משיק את מונקלר סנרייז לאישה בניחוח של עלים ירוקים עדינים וסיגלית, אקורד פודרתי, אגס עסיסי ופרץ של אשכוליות על בסיס יסמין מצרי, אדמונית, שושנת העמקים וניחוח עצי חם וממכר של האמברגריס. מונקלר סנרייז לגבר נפתח בפרץ של רעננות עם ברגמוט איטלקי, לימון ופירות יער ורודים חלביים להעצמת החושים. החלקלקות הקטיפתית של הזמש פוגשת את החמימות הארומטית של מרווה ואגוז מוסקט אינדונזי מעושן במשחק אלגנטי של ניגודים, ליצירת שובל עוצמתי. 499 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.
9. מחווה לפריז: המותג Zadig&Voltaire חושף שני בשמי אינטנס: דיס איז רילי הר! לאישה עם תווים עליונים של פלפל ורוד זוהר וחיזוקים של בזיליקום, ורדים ורום, ערמונים ופצ'ולי כמחווה לאלגנטיות הנצחית של פריז. 519 שקל ל־100 מ"ל. הבושם לגבר, דיס איז רילי הים! נוגד את המוסכמות עם ניחוח מגנט של מפגש בין פירות הדר ואקורד עצי עדין של פאלו אלטו ותווים אמבריים. לאישה: 519 שקל ל־100 מ"ל, לגבר: 429 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, חנויות נבחרות ובאתר אונליז.
11. יצירת אומנות איטלקית: בושם יוניסקס חדש ERBA GOLD של מותג בשמי הנישה והבוטיק האיטלקי XERJOFF. לבושם ניחוח מעודן של לימון הדרים מאמלפי, תפוז ברזילאי וג'ינג'ר מנוקד בקינמון, הל ריחני ומרכיבים נוספים בניחוח הדרי פירותי בתערובת ייחודית פרי יצירתו של הבשם האיטלקי סרג'יו מומו, מבעלי המותג. הבושם מוגש במארז יוקרתי עם צעיף משי איטלקי מעוצב בהשראת האומנות האיטלקית. כל בשמי המותג הם יוניסקס כחלק מהדנ"א של המותג ותפיסת הבשם הראשי שטוען כי החיבור לניחוח הוא אישי לכל אחד. 1,270 שקל ל־100 מ"ל. להשיג באתר ובחנויות הבוטיק BEYONDSKIN, באתר של לילית קוסמטיקס ובחנויות פארם ובישום נבחרות.
12. ילדה מבית טוב וילד רע: מותג היוקרה CAROLINA HERREA מציג בשמים חדשים לגבר ולאישה. "הילד הרע" החדש הוא Bad Boy Cobalt Elixir, שמקבל טוויסט נוסף של מרדנות עם תערובת לוהטת המורכבת ממרווה, מכמהין שחור ומעץ שרף שמשאירה שובל של ניחוח מתובל ומסתורי בחיזוק של מרווה, פלפל שחור וגרניום, כמהין שחור, וטיבר, ענבר אפור ווניל. הבקבוק בצורת הברק האייקוני מקבל גוון מסתורי של שחור ההופך כחול עמוק וערפילי כדימוי לניחוח מסתורי ומחשמל. הבושם לאשה GOOD GIRL BLUSH ELIXIR מורכב מניגודיות של זר ורדים רך בהיר ומרענן עם וניל חושני ופצ'ולי מעושן המוסיפים מסתוריות לצד ניחוח של ורדים, שקד מר, ברמונט מנדרין ופצ'ולי. הבושם מגיע בבקבוק אייקוני בצורת נעל עקב סטילטו המשדרת יוקרה, אופנתיות ונשיות נועזת. לגבר: 495 שקל ל־100 מ"ל. לאישה: 425 שקל ל־50 מ"ל או 540 שקל ל־80 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.
לגבר
13. כקליפת הקקאו: הבושם החדש Calvin Klein Defy Parfum הוא התוספת האחרונה למבחר הבשמים לגבר של קלווין קליין עם אותו פרופיל ריח עצי כמו קודמיו בניחוח עז יותר, חמים ומפתיע שמדגיש את הניגודיות בין הפגיעות של הגבר לעוצמה שלו. הבושם נפתח עם תו פלפל ורוד ולבנדר שמוסיף רעננות טבעית, קליפת קקאו היא מרכיב מרכזי שמוסיף עומק גורמה עשיר. בקבוק הבושם היוקרתי זוכה לריענון עם זכוכית בצבע כחול כהה ופקק כחול מט מחוספס. צורת הבקבוק שומרת על פינות מעוקלות. 339 שקל ל־100 מ"ל. בסופר־פארם, BE, המשביר לצרכן ואתר אונליז.
14. מעודן וחריף: מותג הנסיעות והלייף סטייל TUMI משיק לראשונה בישראל את הבושם החדש לגבר KINETIC בניחוח השואב את עוצמתו מכוח התנודה. התו העליון חושף דור חדש של ענבר עם מנדרינה איטלקית ועלי פימנטו המעוררים תחושה של אנרגיה. מורכב מתווים מעודנים חריפים של לבונה, פרחי נצח ואגוז מוסקט שמוסיפים עומק ותחכום לצד וניל מעושן, אלגום ועץ טיק, המספקים רושם מתמשך של גבריות אולטימטיבית. טכנולוגיית פטנט הופכת אותו לניחוח עמיד במיוחד. הבקבוק בעיצוב אלגנטי שמתאים בצורה מושלמת לאחיזה והזכוכית הכבדה מוסיפה אסתטיקה יוקרתית. 500 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן.
15. מסע של גילוי עצמי: מותג היוקרה הבריטי BURBERRY מציג את Burberry Hero כחגיגה של כוח, רוח וכריזמה בניחוח מודרני שממזג מסורת עם רוח עכשווית ומזמין גברים לצאת למסע של גילוי עצמי. "השלב הראשון ביצירת בושם הוא לצאת למסע של חיפוש אחר משמעות כדי להפוך את הבושם ליחיד במינו. בחיפוש אחר מרכיב שמכיל את המורכבות של הגבר המודרני, בחרתי בעץ ארז שמסמל חוזק אלמותי וטוהר ליצירת איזון בין עוצמה לרגישות", אומר אומן הבשמים אורליאן גויצ'ארד. 669 שקל ל־100 מ"ל. בסופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן ו־BE.
16. סם ההצלחה: הבושם החדש של YSL לגבר Y ELIXIR מציג גרסה עשירה ועוצמתית לסדרת הבישום האהובה Y בזכות הפן החושני והעמוק של עץ האוד הענברי והחריף, נגיעות חמות של קטורת ופצ'ולי יחד עם רעננות תווי הלבנדר שיוצרים ניחוח נועז ואיכותי. הבושם חושף את הכוח הפנימי שתוסס באדם שמעז, האדם המוכשר שדרך חוויותיו יצר את עצמו. Y ELIXIR הוא סם ההצלחה, חוויית ריח אינטנסיבית המתאימה למסע שהופך אותך למי שאתה. 599 שקל לתכולת 60 מ"ל. להשיג בסופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.