קים דמתי נולדה ב-11 ביוני 2001. מהרגע שנולדה הייתה מאירת פנים ומלאה בטוב לב אינסופי לעולם. היא גדלה בגדרה, האחות הרביעית מבין חמישה להורים גדעון וג׳ניפר.

קים למדה בבית הספר היסודי "פינס", שיחקה בכדורסל, והייתה חניכה במכבי צעיר. בתיכון למדה קים בכיתת מופת, ניגנה בפסנתר, והפכה לבוגרת בתנועת הנוער. היא הייתה מדריכה, רכזת ג׳ ורכזת צעירה של הסניף.

סינוואר חשף את כשלינו - אך גם את הגבורה האדירה של העם | בן כספית
ישראל הפסידה בקרב ב-7 באוקטובר: כבר תשעה חודשים היא מנסה להתאושש

קים טסה לייצג אותנו במשלחת של ה-bbyo בארצות הברית, ארגון לבני נוער שמטרתו לחבר דרך היהדות בין בני נוער בתפוצות באמצעות קידום מנהיגות ושליחות.  

היא ניחנה ביכולת מנהיגות, הרחיבה דיפלומטיה באנגלית בבית הספר והייתה חדה, עניינית, בעלת יכולת ניהול ותקשורת טובה מול אנשים, תמיד נכונה לעזור, לקדם ולתת מעצמה. 

קים דמתי ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)
קים דמתי ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)

לאחר סיום הלימודים קים עברה לגור בירוחם, והתנדבה בשנת השירות ״איילים״. היא בנתה מאפס מבנים לסטודנטים צעירים במטרה לעודד אותם לגור במדבר ולהפריח את השממה.   

לאחר גיוסה לצה"ל היא שירתה שנתיים ושמונה חודשים כמדריכת סימולטור בחיל הים. בחודשים האחרונים לחייה היא הייתה משוחררת טרייה, שכל חלומותיה לפניה.

שירתה כמדריכת סימולטור בחיל הים. קים ז''ל עם הוריה גדעון וג'ניפר דמתי (צילום: באדיבות המשפחה)
שירתה כמדריכת סימולטור בחיל הים. קים ז''ל עם הוריה גדעון וג'ניפר דמתי (צילום: באדיבות המשפחה)

היא עבדה בפלאפל המשפחתי ותמיד תמכה במשפחה שלה ובאנשים שקרובים לליבה, קיבלה כל אדם בחיוך וסבלנות והייתה אהובה על כל חבריה. 

היא חלמה להוציא רישיון סקיפר, להפליג ולגלות את העולם דרך הים שכל כך אהבה. היא רצתה ללמוד ביולוגיה ימית, ולנסות להפוך את העולם שלנו לטוב יותר! 

קים תמיד הכינה את הקינוחים הכי טעימים שיש, רקדה בחופשיות, והרימה את האנרגיה בכל מקום שהגיעה אליו. בשקט שלה עם הנוכחות של החיוך הכובש והתלתלים הזהובים היא קרן שמש מהלכת על שתיים שעכשיו מאירה עלינו מלמעלה. יהיה זכרך ברוך.