התחלתם להתייאש מדייטים או זוגיות? ובכן, אתם לא לבד, זה קורה לכולם וזה נורמלי לחלוטין, אך מנגד חשוב לא להיות מושפעים מביקורת או להרגיש אשמה על כך. לפעמים צריך פשוט לעצור. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מציגה את הטיפים שלה לאלו שוויתרו על אהבה, ומסבירה איך כדאי בכל זאת לאמור על חשיבה חיובית. 

לא תמיד יש משיכה ראשונית: הטעות שמונעת מכן קשר טוב ובריא

1. קחו הפסקה אם אתם צריכים את זה: אם אתה מרגישים שכבר נמאס לכם או שאתם על סף ייאוש, חשוב שתקחו הפסקה מהדייטים. קחו קצת זמן לעצמכם, התמקדו במה עושה לכם טוב, וחזרו לתחביבים ולפעילויות שממלאות אתכם. הזמן הזה יכול לעשות ריסטארט ולרענן את הרצון שלכם לצאת לדייטים.

2. חשבו על חוויות העבר שלכם: הקדישו זמן לעשות חושבים על מערכות היחסים הקודמות שלכם, ונתחו מה עבד ומה לא. זה יכול לעזור לכם להבין ולדייק מה באמת חשוב לכם בבן זוג, מה הקווים האדומים ומהם נורות האזהרה.

3. הישארו חיוביים: אנרגיה חיובית וחיונית היא האנרגיה למשיכת אהבה לתוך חייכם. הימנעו מדיבור עצמי שלילי והאמינו שמגיע לכם אושר ואהבה.

4. הישארו עם ראש פתוח: זה חיוני שיהיו לכם סטנדרטים וגבולות ברורים לדייטים, אבל נסו גם להיות פתוחים להכיר אנשים מעניינים וחברים חדשים.

5. שמרו על לב פתוח: אהבה יכולה להגיע בהרבה דרכים לא צפויות וממקומות לא צפויים. נסו פשוט לשמור על לב פתוח כדי לזהות אותה אם היא תופיע, ואל תתנו לפגיעה בעבר או לפחד לעכב אתכם מהזדמנויות לחוות משהו יפה.

6. היו סבלניים: מציאת בן הזוג המתאים עשויה לקחת זמן. הישארו סבלניים ואל תוותרו על החיפוש שלכם אחר אהבה. אל תתכנסו בבית, המשיכו לצאת, לבלות ולהכיר אנשים, ובסופו של דבר האדם הנכון יגיע.

לבסוף, זכרו, למצוא אהבה זה לא קל, אבל זה בהחלט אפשרי. השתדלו להישאר עם חשיבה חיובית ותקווה. רק זה יכול לחולל פלאים ולמגנט אהבה לחייכם.

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים