החיפוש אחרי החצי השני שלנו, זה שחיכינו לו כל החיים, עלול להיות קשה משחשבנו ואף מייאש לעתים. אילנית קורן, מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה, מסבירה מהי הטעות שרבים מאיתנו עושים, ואיך ניתן לשנות את המצב. 

"אחד הדברים שמונעים מאיתנו למצוא זוגיות בריאה ומהממת זה העבר שלנו או יותר נכון הפחדים שנובעים מדברים שקרו לנו בעבר", מסבירה קורן. "זה יכול להיות חשש מלקבל החלטות שגויות פעם נוספת או חשש מלהיפגע שוב למשל".

 לדבריה, "אחד הדברים שיכולים לעזור לנו לצאת מהמקום הזה הוא לדעת להתחיל לסמוך על עצמנו".

אבל איך אנחנו עושים את זה?
"אחד הדברים שגרמו לנו מראש להיכנס למקומות לא נכונים לנו ולפעול רק על פי הרגש זה שלא ידענו ליצור הפרדות ברורות. זה קורה הרבה פעמים לאנשים שגדלו בבתים שלא היו בהם גבולות, או להפך - יותר מדי גבולות, ואז הייתה סימביוזה בין ההורים לילדים, ונוצרה מערכת יחסים שמבוססת על רצון לרצות כל הזמן. במקום הזה הגבולות מיטשטשים, וההרגשה שהיא שצריך מאוד להתאמץ בשביל מערכת היחסים הזו". 

@ilanit_koren #זוגיות #foryou #להתחילמחדש #פרידה #אהבה #דייטים #הכרויות #אתריהכרויות #גרושיםגרושות #טינדרישראל #טיפולזוגי #פחדמזוגיות #למצואזוגיות #אימוןלזוגיות #אימוןלזוגיותמיטיבה ♬ I Will Always Love You (Acoustic) - My Music 87

בהקשר זה מדגישה קורן כי "יש דרך לעבוד על זה. ברגע שאנחנו עובדים על המקום של יצירת גבולות בכל תחום בחיים, גם ברמה הרגשית נבנה חוסן רגשי שמאפשר ליצור הווה ועתיד טוב יותר ומערכות יחסים נהדרות". 

אילנית קורן היא מטפלת ומאמנת להצלחה בדייטינג ובמציאת אהבה בריאה. לפרטים נוספים