לכולנו קורה שהמזרון מתלכלך, בין אם מזיעה בקיץ או כתמי דם. ניקוי הכתמים האלה יכול להיות סיוט עד בלתי אפשרי, הרי אי אפשר לזרוק את המזרון למכונת הכביסה, ומוצרי ניקוי רבים דורשים שפשוף אינסופי בתקווה שהכתם ייעלם.

אבל, לפי בלוגרית ניקיון מהרשת החברתית טיקטוק, לא צריך להתעסק עם טכניקות מסובכות. כל מה שצריך הוא מוצר אמבטיה נפוץ וסבלנות. בפוסט ששיתפה ליאן (@homewithleanne), היא הסבירה שאפשר להסיר כתמים מהמזרון בעזרת קרם גילוח פשוט.

@homewithleanne It sounds crazy, but it actually works! 🤩 Here’s why: Shaving cream contains: 1. Surfactants that LIFT STAINS 2. Emulsification that REMOVES OILS 3. Foaming agents that HELP LIFT AND REMOVE THE STAIN Try it out and try it now! Your mattress will thank you! #ShavingCreamHack #MattressCleaning #ViralCleaningTips ♬ It's Time - Foliage

לדבריה, כל שעליכם לעשות הוא למרוח את הקצף על המזרון בעדינות כך שיכסה את כל האזור המוכתם. אין צורך לשפשף, פשוט תנו לקצף לפעול במשך שעה. לאחר מכן, נגבו את האזור במטלית לחה. פעולה זו אמורה להסיר את הכתם ולהחזיר למזרון את המראה החדש שלו. היא ציינה כי חשוב לוודא שהמזרון יבש לחלוטין לפני שמניחים עליו שוב את המצעים.

בהסבר שצירפה לפוסט, ליאן פירטה מדוע השיטה עובדת: "זה נשמע מטורף, אבל זה באמת עובד! הסיבה היא שקרם גילוח מכיל חומרים פעילים שמסירים את הלכלוך, חומרים המקלים על פירוק שומנים וחומרים מקציפים שמסייעים בהסרת הכתם. תנסו את זה והמזרון שלכם יודה לכם".

בנוסף לכל זה, היא סיכמה עם כמה דגשים חשובים. השיטה יעילה לרוב סוגי הכתמים, אך ליאן ציינה כי היא ככל הנראה לא תסיר כל סוג של כתמי דם. יש לוודא שהמזרון יבש לחלוטין לפני ששמים עליו מצעים.