מותג האיפור והביוטי של נועה קירל ישווק תחת השם SHOWTIME ויציע מגוון מוצרי איפור, טיפוח גוף ואקססוריז שפיתחה קירל יחד עם סופר-פארם. כל פריטי הקולקציה, הכוללת מוצרי איפור, טיפוח הגוף ואביזרים נלווים, יוצעו בטווח מחירים של 49 שקל עד 199 שקל לפריט, ויימכרו החל מהחודש (ספטמבר) בכ-100 סניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.
מחירים לדוגמה: ליפסטיק במרקם נוזלי עמיד, בעל צבע חזק וגימור מט, בשבעה צבעים 69.00 ₪. גלוס לחות שקוף לשפתיים בשני גוונים 49.00 ₪. מיסט בצבע ברונזר לפנים ולגוף מעניק לעור גוון זוהר ושזוף, בשני גוונים 99.00 ₪.
בכך מצטרפת קירל לשורה של כוכבות בינלאומיות שעומדות מאחורי מותגי איפור וטיפוח כמו סלינה גומז (RARE Beauty), אריאנה גרנדה (REM Beauty), ריהאנה (Fenty Beauty) וליידי גאגא (HAUS Laboratories).
זוהי עליית מדרגה בהידוק הקשר בין סופר-פארם לקירל שהחל לפני למעלה משנתיים, במהלכו הושקה קולקציית משקפיים בעיצובה של הזמרת לסופר-פארם אופטיק והושק בושם הנושא את שמה. כעת הצדדים החליטו לקחת לשלב הבא את מערכת היחסים, עם השקה של מותג איפור וביוטי. דני לוזון, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "אחרי שנתיים של עבודה אינטנסיבית אנחנו מתרגשים להשיק את מותג הביוטי שפיתחנו עם נועה קירל, ולהביא עוד בשורה חדשה ללקוחות שלנו ולהמשיך ולהוביל את תחום הקוסמטיקה בישראל. נועה הייתה מעורבת בכל תהליך הפיתוח והעיצוב של הקולקציה, והגשימה בכך חלום גם עבורה וגם עבורנו".