ברים שוקקים עם מסכים פתוחים ודממת אלחוט, ואין ספור שיחות על כדורגל ברחובות מסמנים לנו את עיצומם של משחקי המונדיאל. אווירת הכדורגל משפיעה על לא מעט תחומים ונוגעת כמעט לכולנו - ובין היתר משליכה גם על הזוגיות והרגלי הדייטינג. אז האם צריך לבחור בין דייט נחשק לצפייה במשחק?

הנעלם, הממקבל והחרטטן: הגברים שצריך להיזהר מהם באפליקציות היכרויות
מחפשים אהבה באפליקציית היכרויות? הטיפים האלה יקפיצו את אחוזי ההצלחה שלכם

סקר שערכה אפליקציית ההיכרויות OkCupid חושף נתונים חדשים על הקשר בין רווקים ורווקות בישראל והמונדיאל. כך לדוגמה, 25% מהמילניאלז מעידים שהם דווקא ישמחו לצאת לדייט ראשון למשחק כדורגל ומאמינים שמדובר בשבירת קרח ראשונית יעילה.

כמו כן, 19% מאמינים שלאהוד את אותה הקבוצה יכול להיות מאוד נחמד עבור זוגיות מוצלחת אך לא חובה, בעוד רק 2% ציינו שמדובר בדיל ברייקר אמיתי, ולא צופים הצלחה למערכת יחסים בין בני זוג שלא אוהדים את אותה קבוצה.  

ואיך תקופת המונידאל משפיעה על מחפשי הזוגיות? רווקים ורווקות מתכוננים לקראת המשחקים כבר בחודשים שלפני תחילת המונדיאל, וכפי שעולה בנוסף מהסקר, חלה עלייה של 242% באזכורים של "פיפ"א" ו"כדורגל" בפרופילים OkCupid בישראל באוגוסט 2022 בהשוואה לאוגוסט 2021. 

"כדורגל בכלל, והמונדיאל בפרט הם הזדמנות מצוינת ליצור חיבורים עם אנשים חדשים", אומר מייקל קיי, מנהל התקשורת הגלובלית ב-OkCupid. "הברים ומסעדות הופכים למקומות בילוי מרכזיים לצפיית במשחקים ומאפשרים מסגרת נוספת לדייטים מרתקים וסוחפים, המשמשת כבסיס מעולה ליצירת חיבור אישי".