בעוד שאצל רובנו, במיוחד בתקופה האחרונה, הבית נראה כמו חלל ילדים אחד גדול, מלא צעצועים ומבולגן, שירנקה מוכיחה שאפשר לשלב גם עיצוב עוצר נשימה, וגם פרקטיות שמאפשרת לשמור על סדר בשגרת היום יום המטורפת. עם 3 ילדים קטנטנים היא יצרה חלל משחקים מדוגם, מלא סטייל, בעזרת מוצרים מהחנות 'פנטזיה מרוקאית', ולנו נותר רק ללמוד, להעתיק ועל הדרך גם להפגין סולידריות חברתית.

מי שלא מכירה, ל'פנטזיה מרוקאית', אתר אונליין וחנות הממוקמת בקיבוץ מחניים בצפון הארץ- וזה כמו שאת יודעת לא פשוט בכלל בימים אלה, ולכן בחרתי להאיר עליה זרקור היום. הצפון הבוער והמפונה שורף לכולנו את הלב, ואחד הדברים שאנחנו יכולים לעזור בו- זה לרכוש מעסקים קטנים מקומיים ולאפשר להם לפחות להתפרנס בכבוד.

פנטזיה מרוקאית (צילום: יולי לוביש)
פנטזיה מרוקאית (צילום: יולי לוביש)

'פנטזיה מרוקאית' היא הבייבי של אסתרי טל (45), שמייבאת בעצמה את כל פריטי ההום סטיילינג ואת חלקם אפילו מעצבת לפי טעמה האישי, בעיקר ממרוקו וקצת גם מאינדונזיה והודו. סיור באתר חושף כי כשמה כן היא- עולם קסום שמביא את היופי האינסופי של מרוקו, החל מכדי נוי וכלי הגשה, מוצרי קש, ריהוט, מראות, תאורה, טקסטיל, ריהוט לבית ולגינה ואפילו קצת אקססוריז מעולם האופנה.  

אסתרי, גרושה ואמא ל-2 משתפת; "קניתי את העסק מחמי- האבא של הגרוש שלי. עבדתי שם כשכירה ואפילו אחרי הגירושים המשכתי לנהל את העסק במשך כמה שנים טובות. עזבתי ל 6 שנים בהן עבדתי כמאפרת ומסרקת כלות , ואז קיבלתי הצעה מפתה לרכוש את העסק - ולא היססתי לרגע".

פנטזיה מרוקאית (צילום: יולי לוביש)
פנטזיה מרוקאית (צילום: יולי לוביש)

מכיוון שבימים כתיקונם עולים לרגל לחנות מכל הארץ, אסתרי ובן זוגה- רועי דורי (השף לשעבר של מלון פרא ברמת הגולן), החליטו בדיוק לפני שנה- לפתוח סמוך לחנות בית קפה בסגנון מרוקאי. בית הקפה יצר מתחם שכולו מרוקו הן בחוויות האירוח ובעיצוב. בימים אלה, מכיוון שאתר האינטרנט הפך למקור ההכנסה העיקרי שלהם, החליטה אסתרי להעניק עד 30% הנחה על מגוון הקולקציות וזו הזדמנות שלנו להראות גם לה שאנחנו פה עם אחד ולב אחד, כולם ביחד.

אין ספק שהפריטים בחנות משתלבים בצורה נפלאה בכל הטרנדים שמככבים בעולם עיצוב הבית בשנים האחרונות, מכדים יפהפיים דרך ריהוט במבוק ועד כיסויי מיטה ומגבות מלאי סטייל. טווח המחירים נע החל מ- 10 ש״ח ועד ל 10,000 ש״ח תלוי במוצר.

https://moroccofantasy.co.il/