בעוד שהכל מתייקר יש שני תחומים בחיים שהופכים זולים ונגישים יותר ויותר. האחד זה תחום האופנה והשני זה תחום עיצוב הבית. אם בעבר היינו צריכים לחסוך עשרות אלפי שקלים ומאות אלפי שקלים כדי לעצב את הבית ולכן היינו עושים את זה פעם ב-20 שנה, היום המחירים כל כך נגישים וזה מאפשר לנו לשנות ולהתחדש כל הזמן בלי לרוקן את הכיס.

וגם העובדה שעולם האופנה משתלב בצורה ישירה עם עולם העיצוב שינתה את חוקי המשחק. אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות אחרי שהיה ארוכה מאוד בבתים שלנו, הן בקורונה והן במלחמות, זה שהבית שלנו צריך לחזק אותנו והוא משפיע ישירות על מצב הרוח שלנו והמצב הנפשי שלנו, ולכן שילוב צבעים ואלמנטים מעולם הטבע הם כה חשובים- כי צבעוניות משמחת את הנפש וטבעיות מעניקה אווירת טבע וחופשיות.

קפסולת ויילד של ורדינון  (צילום: תמי בר שי)
קפסולת ויילד של ורדינון (צילום: תמי בר שי)

ורדינון ונעמן החליטו לקחת את העניין צעד קדימה וליצור קולקציה שמכניסה את הספארי הביתה. קולקציה תוססת, צבעונית, משמחת, מלאת טקסטורות שמשדרגות כל פינה ברגע. מדובר בקולקציית קפסולה שתימכר רק עד גמר המלאי הכוללת כלי הגשה ואירוח, מצעים, מגבות חוף, צידניות, בקבוקי שתיה ועוד, והכל בצבעים והדפסים עם מוטיבים אפריקאים, מעולם החיות והפרחים. קולקציה חייתית במיוחד

טווח מחירים: 29.9-699.90 שקלים.
כלל הלקוחות נהנים מ-40% הנחה בקניית 2 פריטים ומעלה, חברי מועדון ומצטרפים חדשים מקבלים 50% הנחה בקניית 2 מוצרים.
להשיג בחנויות ורדינון/נעמן ובאתר האון ליין, בתוקף עד 16.7.24 ו/או עד גמר המלאי