היום מציינים ברחבי העול את יום השמאליים הבינלאומי. מספר השמאליים נמצא בעלייה מתמדת, עד לא מזמן היה ניתן לאמוד את האוכלוסייה בעשרה אחוז שמאליים. כיום שיעור האוכולוסייה עומד על  15-20 אחוז בעולם. השמאליות מאתגרת, מגוונת ומורכבת ומביאה איתה אתגרים רבים. העולם פשוט לא כל כך נח עבורנו, דברים פשוטים שמשתמשים בהם ביום יום מיועדים לאנשים ימניים לדוגמה: מספריים, שימוש בעכבר מחשב, קריאת שעון מחוגים ומציאת כיסא שמאלי באוניברסיטה. גם עולם הביוטי לא פסח על הקושי שלנו. משחר האנושות איפור הוא חלק מהתרבות האנושית ואין שום סיבה שאם את משתייכת לפלח אוכלוסייה מצומם זה תמנעי ממנו, לכן אספנו כמה טכניקות וטיפים שיעזרו לשמאליות שאוהבות להתאפר.

אייליינר 

ידעתן שרוב הימניות מניחות את האייליינר שלהן מהפינה הפנימית של העין ואז מושכות אותו החוצה? אנחנו ממליצות לעשות את זה הפוך. להתחיל  לאט ובעדינות מהפינה החיצונית של העין כלפי פנימה, ככה האייליינר יצא מדויק יותר. האייליינר טוש COLORSTAY SHARP LINE של רבלון נוח לשימוש, מדויק ופשוט במיוחד. עיצוב המברשת הייחודי של האיילנר מאפשר לתחום בקלות קו אחיד, רציף ומדויק במשיכה אחת. הפורמולה העשירה של האיילנר עמידה ל 24 שעות, אינה נמרחת ומדגישה את העיניים בגוון שחור אינטנסיבי וגימור משיי.  
לתיקונים קלים והבלטה של האייליינר השתמשי במברשת זוויתית טבולה בקונסילר, עברי על גבולות האייליינר וטשטשי בעזרת האצבעות.

מסקרה, רבלון (צילום: יח''צ)
מסקרה, רבלון (צילום: יח''צ)

מסקרה

המסקרה חיונית כדי להדגיש ולהאריך את הריסים, היא מבליטה את העיניים, הטכניקה המומלצת למתאפרת השמאלית היא להחזיק את האפליקטור בעדינות ובלי הרבה משקל על היד, עם יד יציבה מרחי את המסקרה מהפינה החיצונית של העין כלפי פנים. עבור הריסים התחתונים, השתמשי בידית המסקרה בצורה אופקית ומרחי את החומר רק בעזרת קצה האפליקטור. מסקרה SO FIERCE של רבלון היא בחירה אולטימטיבית מאחר והמברשת שלה היא סילקונית שפיצית היא מאפשרת להפריד כל ריס וריס.

כמובן שמריחת מריחת המסקרה על העין הנגדית עלולה להוות פעולה קשה יותר, אבל תתנחמי, זה קשה גם לימניות בצד הנגדי שלהן. לעיתים גם ששומרים על סדר טעויות קורות והמסקרה יכולה להכתים את אזור העפעפיים. זה קורה לטובים ביותר, למרבה המזל זה ממש קל לתיקון – פשוט המתיני שהמסקרה תתייבש על העור והסירי בעדינות את הכתם גם מקלון אוזניים יבש.

מברשת שטוחה

מברשות איפור הן כלי מרכזי בכל שגרת איפור, הן מסייעות בהנחת מוצרים בצורה מדויקת ואחידה. ישנן מגוון רחב של מברשות וכל אחת מהן מיועדת למטרה מסוימת. לכן השקיעו במברשת שטוחה איכותית – כיום מברשות איכותיות מיוצרות משיער סינתטי ולא משיער חיות, היא טובה לשימוש בכל אחת מהידיים מאפשרת הנחה מדויקת ומסייעת להניח את החומר בצורה אחידה ומושלמת ומאפשרת גישה נוחה לפינות שקשה להגיע אליהם בפנים.

אל תתיאשי

להתאפר זה ניסיון של שנים, תמשיכי להתאמן ולנסות, להתמדה יש חשיבות גדולה כיוון שהיא מביאה תוצאות ושיפור. המשיכי לחקור ללמוד עד שתמצאי את הטכניקות שמתאימות שלך. זה יכול להיראות כמו מסע ארוך מאוד ומייאש אבל אל דאגה מצאנו לך מאפרת מקצועית אחת משלנו - מרי גרינוול הבריטית, היא מאפרת שמאלית שמאפרת כוכבות כמו קייט בלאנשט וג'סיקה צ'סטין אפשר ללמוד ממנה עוד הרבה טיפים לאיפור.