65 Caf'e/ מלון 65, תל אביב

בקומת הכניסה של מלון 65 - מלון בוטיק של רשת מלונות אטלס הממוקם בלב שדרות רוטשילד– תמצאו את "Café 65”.


המקום הגדול עם המרפסת הצופה לשדרה מציע מדי יום ארוחות בוקר ובראנץ’. בשעות הבוקר יש מזנון מגוון, שאליו נלווית מנה אישית שאותה בוחרים מתוך התפריט. המזנון מורכב מסלטים טריים, גבינות משובחות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, מבחר לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים ומיצים טריים.


בהזמנה לשולחן מתבקשים האורחים לבחור מבין שקשוקה ירוקה של מנגולד, תרד ויוגורט עזים, טוסט קרואסון גאודה עם חמאת שקדים, תרד וביצת עין או פרנץ’ טוסט עשוי בריוש עם קונפיטורת פירות יער, אגס ביין ושמנת מוקצפת.



ארוחת הבוקר מוגשת בין השעות 13:00-6:30 ובשישי ושבת עד השעה 14:00.
מחיר: 115 שקלים.
שדרות רוטשילד 65, תל-אביב



מזנון בוקר בקפה 65, צילום: אפיק גבאי




 THE JAFFA | Don Camillo, יפו

במלון היוקרה The Jaffa יש חצר פנימית מקסימה שבה נותר שריד של חומה צלבנית, והיא משמשת תפאורה מושלמת לארוחת בוקר או בראנץ’. במתחם המלון שוכנות שתי מסעדות הפונות לחצר: Don Camillo האיטלקייה הקלאסית ולצדה Golda’s Delicatessen - דלי ניו יורקי.


ארוחת הבוקר ב־Don Camillo כוללת מנה עיקרית לבחירה ובופה עשיר ובו מגוון נקניקים, דגים מעושנים, גבינות, סלטים ומאפים, מיצים טבעיים הנסחטים במקום ושתייה חמה. מהמנות העיקריות תוכלו לבחור ביצים עלומות המוגשות לצד תפוח אדמה ועגבניות שרי, פרנץ’ טוסט מחלה עם סירופ מייפל, פנקייק שקדים ושקשוקה עגבניות עם פלפלים ושום.



ארוחות הבוקר מוגשות בימי א'–ה' בין 10:30-7:30. בשישי ובשבת בין 11:00-7:30
מחיר: 135 שקלים.
יפת 36, יפו



Don Camilla, צילום: דן פרץ




הולה | מלון דן


מסעדת השף "הולה" ממוקמת בלוקיישן המציע נוף מדהים לרצועת החוף של תל אביב. לאחרונה החלו להגיש בה בראנץ' הכולל מבחר מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן, בהן סלט החצילים של ויקטור – חצילים קלויים על גחלים עם צ'יפס חציל - איקרה ואמפנדס. במנות העיקריות תמצאו המבורגר פילה בקר עם כבד אווז, פאייה פירות ים זוגית, נתח קצבים עם פירה מדורה וגם אפשרויות צמחוניות וארוחת ילדים.



הבראנץ' מוגש בימים שישי ושבת בין השעות 18:00-12:00.
מחיר: 135 שקלים.
הירקון 87, תל אביב


מסעדת הולה, צילום: ספיר קוסא




מלון דן | תל אביב

על רקע נוף הים התיכון, המבקרים במלון דן תל אביב יכולים ליהנות מבראנץ' המוגש בבופה חלבי. הארוחה כוללת מגוון רחב של גבינות בוטיק ודגים מלוחים, שלל ירקות ופירות, עמדת מאפים מלוחים, מתוקים, קישים, פנקייקים ובלינצ'סים המוכנים במקום, שקשוקה ועגבניות חמות, פינת מתוקים המורכבת מעוגות ועוגיות הנאפות במקום, עמדת קורנפלקס, גרנולה ופירות יבשים. בשולחנות מוצב תפריט שמתוכו בוחרים ביצים (כולל בנדיקט) המוגשות לשולחן. כל סוגי השתייה כמו מיצים סחוטים של תפוזים וגזר, קפה ושתייה חמה מוגשים לשולחן גם הם.



בימים א'-ו' בין השעות: 10:30-6:30. יום שבת בין השעות: 11:00-7:00
מחיר: 150-120 שקל, תלוי ביום.
הירקון 99, תל אביב


מלון דן, צילום: יורם אשהיים




HAVANA | ניקס, הרצליה

ארוחת הבוקר של מלון ניקס הרצליה החדש מוגשת במסעדת המלון, "HAVANA”, הפעילה בכל יום בין השעות 10:30-6:30. המנה העיקרית בארוחת הבוקר מוגשת בהזמנה לשולחן, והקו המאפיין הוא עשיר אך לא עמוס. תוכלו ליהנות מאגז בנדיקט, מאומלטים עם תוספות שונות, משקשוקה אדומה ומתבשיל חצילים וזיתים. נוסף למנות העיקריות, יש בופה שבו תמצאו מיני ירקות, דגים, גבינות, דגנים, מוזלי, פירות טריים, מזטים ומאפים.



בכל יום בין השעות 10:30-6:30
מחיר: 120 שקל.
אבא אבן 19, הרצליה




HAVANA/ניקס, צילום: תמר ליבוביץ' גולן




הרברט סמואל | ריץ־קלטון, הרצליה

מלון ריץ-קרלטון מבית Marriot ממוקם על קו החוף באזור המרינה של הרצליה. ארוחת הבוקר לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ מוגשת במסעדת “הרברט סמואל” שבמלון, המשקיפה לנוף של הים התיכון והמרינה. תמצאו שם בופה עשיר, הכולל מאפים ולחמים טריים, מבחר של גבינות ממחלבות בוטיק, יוגורטים, מבחר של דגים, סלטים, ירקות ופירות, עמדת שף להכנת ביצים, מבחר גדול של מאפים מתוקים ועמדת מיצים טריים.



ראשון-חמישי 10:30-7:00, שישי-שבת 12:00-7:00
מחיר: 145 שקל.
השונית 4 הרצליה



ריץ'-קרלטון, הרצליה, צילום: אפיק גבאי




וולדורף אסטוריה | ירושלים

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים מציע ארוחת בוקר המשלבת מנות מהתפריט של מסעדת "הפאלאס" ומזנון עשיר ומלא בכל טוב, באווירה יוקרתית ומוקפדת.


התפריט כולל בין היתר אומלטים עם תוספות מגוונות כמו סלמון, פטריות, גבינות עזים, מוצרלה וגבינת פקורינו, ביצים בנוסח בנדיקט עם רוטב הולנדייז, סלמון מעושן ותרד, מאפים טריים, ופל בלגי ודייסת שיבולת שועל עם פירות.


מסעדת הפאלאס מציעה מזנון שבו מגוון של דגים טריים וכבושים, סלטים, מנות חמות, מבחר ירקות, גבינות רכות וקשות, יוגורטים ופירות. נוסף לכך יש במקום פינת בריאות המורכבת מעוגות ללא תוספת סוכר, מלחם ללא גלוטן וממבחר פירות יבשים אקזוטיים.



בימים ראשון-שישי: -7:00 10:30
מחיר: 180 שקל.
אגרון 26, ירושלים



וולדורף אסטוריה, צילום: באדיבות וולדרף אסטוריה




ממילא | ירושלים


ארוחת הבוקר של מלון היוקרה הירושלמי ממילא זוכה להגדרה "אולטרה מפנקת". בהמשכו של חדר האוכל האלגנטי יש יציאה לגינה עם מפלי מים ופינות ישיבה מוקפות ירק. דלפקי ארוחת הבוקר מעוצבים והמנות מונחות עליהם במינימליזם אלגנטי.


המנות החמות משתנות מדי יום: שקשוקה, ביצים בסגנון פלורנטין, קרואסון ממולא, סופלה גבינות ופאי ירקות, עמדת אומלטים הנעשים לפי בקשת הלקוח, פינה של מגוון מגשי בריאות וירקות כמו בוקצ'וי חלוט, אספרגוס וגזרים ותפוחי אדמה צבעוניים. משם ממשיכים לעמדה של סלטים משתנים, לאגף הברוסקטות, לאזור הדגים הכבושים והמעושנים, למחלקת המרקים הקרים ומסיימים באזור גבינות, שבראשן הגבינות הקשות של עין כמונים. משם עוברים אל עלי גפן ממולאים בגבינת עזים ולאחריהם לעמדת הבריאות, שבה יש כמעט כל דגן שתרצו. לקינוח תקבלו קומפוטים ומגוון גדול של מאפי בוקר ריחניים ונהדרים, עוגות ועוגיות.



בכל יום עד השעה 11:00.
מחיר: 140 שקל.
המלך שלמה 11, ירושלים


מלון ממילא, צילום: אפיק גבאי




מלון סוליי | אילת


במלון הבוטיק בעיר הדרומית תמצאו חלל אוכל עם אווירה חמימה המושך אליו מבקרים רבים. על אף הביקוש הרב, נשמרת תחושת האינטימיות במקום. ארוחת הבוקר משלבת בופה והגשה אמריקאית. מכיוון שאנחנו אוהבים שפע, יש בר עם מגוון סלטים ומנות קטנות ונוסף לכך, כל אחד בוחר מנה המוגשת לשולחן. תיהנו שם משלל ירקות וסלטים, גבינות, מטבלים ודגים. בגזרת הפחמימות תמצאו פוקצ'ות, לחמים ומאפים מתוקים. למנה עיקרית תוכלו לבחור ביצה עלומה על בריוש, ביצה עלומה על תרד מוקפץ וסלמון, ביצה עלומה על יוגורט, שקשוקה ירוקה או אדומה, סינייה, מאפה מלוח או פרנץ' טוסט.



בכל יום בין השעות 11:00-8:00
מחיר: 90 שקל
תרשיש 12, אילת


מלון סוליי, צילום: זוהר רביבו




אנדיב | ווסט, אשדוד


מסעדת "אנדיב", הממוקמת במלון ווסט אשדוד מרשת מלונות טמרס, מציעה לצד ארוחות הבוקר גם בראנץ' עשיר ומפנק המוגש בסגנון מזנון יווני.


הבראנץ' כולל תפריט ארוחת בוקר עשיר ובו מזנון עם מגוון סלטים, דגים מעושנים, גבינות משק ובוטיק, לחמים ומאפים, פינת בריאות, קינוחים מתוקים, טאפסים מיוחדים ומנות משתנות מדי יום. נוסף לתפריט ארוחת הבוקר, מוגשות מנות חמות ומיוחדות כמו קישים, פסטות, לזניות, דגים, פיצות, פלטות אנטיפסטי וקרפצ'יו.



בימי רביעי-שישי, בין השעות 13:00-11:00.
מחיר: 99 שקל.
הטיילת 21, אשדוד


אנדיב/ווסט, צילום: רונן דבש