ישראל נכנסה לרפיח ומצאה שם רע-פיח, אבל יש גם חדשות טובות (תיכף נספר). בתוך מלחמה ארוכה מאד, שעוד רחוקה מסיום, אנחנו נכנסים ממש עכשיו לשלב קריטי שלה. מי האמין שהיא תימשך כל-כך הרבה? אתם כנראה ידעתם זאת ראשונים כשקראתם כאן את תחזית המלחמה רק כמה ימים לאחר מתקפת השבעה באוקטובר. למלחמה הזאת יש גלים, עליות ומורדות, ועכשיו אנחנו בגל עולה מובהק. אבל מחכים לנו עוד גלים בהמשך, עליהם הרחבנו בתחזית השנתית למדינת ישראל שפרסמנו כאן ב-29/12/2023. בכתבה הנוכחית נתרכז בימים אלה, שיהיו עצימים מאד.

לתחזיות נוספות באתר של עמי גוטמן>>>

ממש השבוע הקרוב יהיה קריטי, מלחמתי מאד. ישראל אינה פשרנית, וצה"ל דוחף לפעולות. יש לזה מחירים, ונמשיך לשלם אותם בימים הקרובים. אלו ימים קשים ועצובים, אבל הם לחלוטין מביאים הישגים צבאיים כבירים. נראה זאת בעיקר במהלך השבוע הבא. כבר עכשיו זאת לחימה משמעותית, לצד אירועים קשים בהם אנחנו חוטפים. כל הגזרות אינן שקטות, הדרום, הצפון, ויהודה ושומרון. צריך לומר שגם בגזרת העולם, קרי מצבנו המדיני, יש בעיה מאד גדולה, שגם הופכת קריטית יותר בימים אלו. על ישראל ועל יהודים בחו"ל לקחת בחשבון שזה לא נרגע, ולאורך זמן יש תהליך שלילי שאין לנו עליו תשובה.

פעילות צה''ל ברפיח 28.05.2024 (צילום: דובר צה''ל)
פעילות צה''ל ברפיח 28.05.2024 (צילום: דובר צה''ל)

אבל המאבק שלנו לא לחינם, וצריך לומר שאנחנו בזמן שינוי. זה נכון אצל רבים אישית, והאביב הזה מביא תמורות עצומות בחיי רבים. זה עולמית, ויש כל מיני מהפכים בעולם. אצלנו זה מעורר תזוזות פוליטיות, אבל הם עדיין לא יביאו את נפילת הממשלה. חילופי שלטון יהיו, אך זה כאמור יקרה בחורף כפי שנרשם לכם כאן כשקמה הממשלה לפני שנה וחצי, לפני שדמיינו את השבעה באוקטובר. כרגע גנץ בדרך החוצה אחרי שחש שאין בכוחו להשפיע. כשנכנס לממשלה אמר שזו לא שותפות פוליטית, אלא שותפות גורל. מפלגתו לא לקחה שום תיק, לא בינוי ושיכון, לא אוצר, לא תחבורה ולא פנים. הם רק נכנסו לקבינט המלחמה, ועתה הם חשים שם חסרי השפעה. צריך לומר שגם בחוץ גנץ מאבד תמיכה (באופן יחסי לזו שהייתה).

ישיבת קבינט המלחמה (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
ישיבת קבינט המלחמה (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

הממשלה תמשיך בלעדיו, אבל אין לה תוכנית ליום שאחרי, וישראל מגששת באפלה. אנחנו קצת חסרי כיוון, ולכן לא נצליח לשפר את מצבנו המדיני והכללי. אבל צבאית לפנינו הישגים משמעותיים (למרות המחירים). רואים מתח ביטחוני משמעותי במפת מדינת ישראל לטוב ולרע. צריך לשים לב בעיקר מה קורה החל מיום ראשון בערב ולתוך יום שני. כבחציו השני של השבוע אנחנו כבר מייצרים הישגים ברורים שניתן להצביע עליהם. צריך לומר שכמה שרע לנו, לחמאס רע הרבה יותר, והוא מאבד אחיזה בעזה.

יש הרבה רע במלחמה הזאת, ועוד יהיה יותר רע לפני שיהיה יותר טוב. אבל לא הכל רע, ובסוף יהיה יותר טוב וגם ננצח. ישראל תתגבר ותתקדם למקום טוב יותר, גם אם זה ייקח עוד זמן רב. עלינו בעיקר לעבור את הסתיו-חורף הקרובים, אך כל השנים הקרובות מצביעות על שינויים אדירים שישראל עוברת. בעוד כמה שנים זו לא תהיה אותה המדינה שהכרנו, אך זו תהיה לחלוטין מדינה מצליחה!

הדברים נכתבים ע"ב מפת הלידה של מדינת ישראל לפי רגע הקמתה, ומפות אירוע רלוונטיות כשקורים אירועים (כמו למשל תחזית המלחמה לפי רגע מתקפת ה-7.10). רובנו מכירים בעיקר את מפת הלידה, אך ניתן לדייק הרבה יותר באמצעות מפות אירוע כשמשהו מתרחש והזמן שלו ידוע. טכניקת העבודה שונה לחלוטין ממפת הלידה הרגילה, וזהו אחד הכלים המוצלחים ביותר באסטרולוגיה המודרנית של ימינו.

קרא עוד על מפת אירוע>>>