ישראל מחסלת אמש את רמטכ"ל חיזבאללה ושעות אחר כך את ראש חמאס איסמעיל הנייה, כך על פי פרסומים זרים. כולם צפויים להגיב, ומנהיג אירן מבטיח את העונש "החמור ביותר". גם ארצות-הברית מקרבת ספינות מלחמה, אבל בינתיים שקט. זהו שקט מתוח של אי-ודאות, האם הוא השקט שלפני הסערה? וכמה חזקה היא תהיה? כמו בעבר, גם הפעם הכוכבים מספרים.

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

אחרי חיסול הבכיר האירני בדמשק סוריה, רבים תהו אם האירנים יגיבו. התגובה הייתה בסוף עוצמתית, בדמות מתקפת מעל 300 טילים וכטב"מים. אך היא לא הגיע מיד, כפי שמראש כתבנו לכם כאן בתחזית של האסטרולוג עמי גוטמן. גם הפעם תהיה תגובה, וגם היא אינה מידית. אז מתי רואים את שיא המתיחות, וכמה חריפה תהיה התגובה?

איסמעיל הנייה (צילום: רויטרס)
איסמעיל הנייה (צילום: רויטרס)

ב-12 באוקטובר 2023 פרסמנו לכם כאן את תחזית המלחמה של האסטרולוג עמי גוטמן (לחצו לקריאה). היא שרטטה את פני המלחמה, ואת הדברים שהיו לא צפויים בזמנו. עוד בימים לפני שצה"ל נכנס קרקעית לעזה, ולא היה ברור אם ייפתחו עוד זירות, ואם תהיה מלחמה כוללת, התחזית סיפרה על הצפוי, כיצד יתנהל נסראללה, וכמה ארוכה תהיה המלחמה. עכשיו ננסה להבין מה צפוי בחודשים הקרובים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מפת מדינת ישראל נמצאת תחת מתח מתמשך, ולכן בכל רגע הוא יכול להתבטא. לכן תגובה כזו או אחרת תיתכן בכל שלב. אבל את שיאיי המתח רואים דווקא לא באופן מידי. ראשית צריך לשים לב דווקא למחצית השנייה של אוגוסט, ובמיוחד לימים סביב ה-19-20 באוגוסט. החל ממרכז החודש עולים שלב, וזה מוביל אותנו לסתיו מלחמתי.

יהיה יומרני לקבוע עד כמה, ואולי הכל צפוי והרשות נתונה. אבל לפחות החלק הצפוי במשפט מספר לנו שפנינו לא להסדר מדיני בצפון, אלא להתמשכות המערכה כמו מסטיק. כפי שנכתב לכם בתחזית המלחמה ב-12.10.2023, "התוכנית האירנית היא להתיש אותנו. המלחמה הזו היא פחות "יום כיפור", ויותר "מלחמת ההתשה". מכאן שלא צפוי לנו שקט גם בחגים.

נזק מירי רקטי לצפון (צילום: איל מרגולין פלאש 90)
נזק מירי רקטי לצפון (צילום: איל מרגולין פלאש 90)

צה"ל חזק ויש לנו גב אמריקאי חזק עוד יותר. אבל צה"ל בתהליך שחיקה מתמשך, והמצב יותר קשה ממה שנדמה. בכל-זאת דעו כי ננצח. אם יש סיכון לקיומנו, הוא המלחמות הפנימיות שלנו. ככל הנראה, אלו יגיעו לשיא סביב דצמבר, או מעט לקראתו. עלינו להיות מאוחדים במאבק מול האויב, אבל יש מתוכנו המסמנים דווקא את האויב כמי שנמצא מבפנים.

האויב מלבה את השסע והפילוג ברשתות החברתיות, ומריח את החולשה שלנו. הוא יודע שככה יהיה לנו קשה לנצח את מלחמת ההתשה שלו. ישראלים רבים משתפים פעולה ללא מודעות והבנה. שימו לב מה אתם כותבים, למילים יש כוח. עלינו לשמור על איפוק ואחדות גם כשקשה.

האויב פועל בשיטת "סיר לחץ", והוא יודע שתחת הלחץ מתגברת גם העצבנות וחוסר הסובלנות איש לרעהו, ובין הצדדים הפוליטיים בישראל. עיקר המתח לפנינו יהיה בסתיו-חורף הקרובים, וזו תקופת השיא שעלינו לעבור. פנינו להסלמה ביטחונית, וכאמור בעיקר צריך לשים לב מאמצע אוגוסט ולאורך הסתיו. אבל אם נתרכז מאוחדים באויב שבחוץ, לבטח ננצח. זאת תקופה דרמטית, אבל לא פטאלית. קחו בפרופורציות, ואל תחשבו קיצוני מדי. אחרי החורף נפגוש ישראל אחרת, אחרי הרבה שינויים שעברנו, וככל הנראה גם פוליטיים. ובסופו של החורף צפויה רגיעה, לפחות לזמן מה.

לתחזיות על המלחמה, לחץ כאן>>>