כשנשיא רוסיה הכריז על "מבצע המיוחד" באוקראינה ב-24 בפברואר בשעה 5:50 בבוקר (שעון מוסקבה), הוא לא דמיין שככה היא תתפתח. גם עתה הוא לא מדמיין לאן עוד היא תגיע. מפת האירוע לרגע הכרזת המלחמה סיפרה כבר אז על ההתבוססות בבוץ האוקראיני. עכשיו נספר על הבוץ אליו נכנסת אירופה כולה.

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

אחרי אוגוסט קשה עם המון נפגעים והרוגים, מצליחה עתה אוקראינה לכבוש שטחים משמעותיים בחזרה מדי הרוסים. בכך היא גם מנתקת להם קווי אספקה לכוחות הנמצאים בחזית, ופוטין נמצא במצוקה גדולה. המצוקה הזו הוא תגבר, אבל דווקא זה עלול להיות הדבר המסוכן ביותר לאירופה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כוחות צבא אוקראינים מניפים את דגל אוקראינה (צילום: Press service of the Ukrainian Armed Forces/Handout via REUTERS)
כוחות צבא אוקראינים מניפים את דגל אוקראינה (צילום: Press service of the Ukrainian Armed Forces/Handout via REUTERS)

נשיא אוקראינה זלנסקי מספר על "חדשות טובות" מהחזית, ואירופה ופוטין מופתעים משינוי המגמה וקצב ההתקדמות האוקראיני שתפס תאוצה. אבל אתם וודאי אינכם מופתעים. כבר ב-25 ביולי פרסמנו כאן תחזית אסטרולוגית שמספרת על המהפך בלחימה, ועל כך שאוקראינה עולה לנקודת יתרון ספציפית בחודש ספטמבר. זאת רק אחרי שתעבור אוגוסט קשה. הארכיון זוכר הכל.

גם עתה נספר לכם לפני כולם על ההמשך. היתרון של אוקראינה הוא החיסרון של אירופה. וזאת כיוון שפוטין הוא חיה פצועה, וככזו הוא מסוכן יותר. פוטין שעשה המון טעויות בתחילת המלחמה, תיקן מעט במהלכה כשיצא מאזור קייב ומרכז המדינה, ובחר להתרכז בחבל דונבאס המצומצם יחסית. הוא כבש עוד ועוד שטחים מהמדינה העצומה, הגדולה באירופה. אבל עכשיו הוא ישוב לעשות עוד טעויות גדולות.

פוטין במצוקה אך לא מתכוון לוותר (צילום: רויטרס)
פוטין במצוקה אך לא מתכוון לוותר (צילום: רויטרס)

פוטין במצוקה, אבל הוא לא יוותר. הוא ייבחר להפעיל לחץ על אירופה בכל צורה. בין היתר ע"י צמצום נוסף בהזרמת הגז שלו לאירופה, ואולי עד כדי הפסקתו. זה כמובן הפסד כלכלי עצום לרוסיה עצמה, וזה גם לא יביא את אירופה לכניעה. אם כי בטווח הארוך זה יקדם הסכם הפסקת אש בין רוסיה לאוקראינה.

אך הצרה באירופה תהיה גדולה. במהלך נובמבר המצוקה תתברר, והיא תגיע בחורף לממדים קשים. כלומר יש לצפות לתסריט הגרוע בנושא משבר האנרגיה. מדינה שצפויה להיפגע קשה במיוחד היא גרמניה. ב-8 בנובמבר יתרחש ליקוי ירח, וסביב הזמן הזה ומעט לאחריו תורגש הדרמה בגרמניה. המשבר שם עלול להתפתח בכיוונים נרחבים, וישפיע על כלכלת היבשת כולה. זכרו שלחצים ומצוקות מעוררים בעיות נוספות, שאינן בהכרח תוצאה ישירה. צפוי כאן אפקט שלילי מתעצם ודרמטי מזה שמצפים.

אבל גם המצוקה של פוטין גדולה, ומהלך 2023-24 הוא יורד מגדולתו. המלחמה עצמה לא תיגמר בהכרעה, אלא בהסכם פשרה. אחרי המלחמה נגלה שאוקראינה מדינה חרבה, ויהיה קשה מאד לשקם ולהרים אותה בחזרה. גם אירופה ענייה יותר, ותתקשה בהמשך התמיכה הכלכלית לאחר המלחמה. נשיא אוקראינה יגלה את הקשיים, וצפויות לו תקופות קשות אפילו יותר. דווקא ההבנה של המצב לאחר המלחמה, והצורך להתמודד עם ההריסות, היא המשימה היותר מורכבת. זו מלחמה שכולם מפסידים בה, אבל בינתיים ספטמבר מחייך לזלנסקי, והוא מתחיל סתיו-חורף חיוביים כלפיו באופן יחסי.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בטקס הנפת הדגל הלאומי  (צילום: רויטרס)
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בטקס הנפת הדגל הלאומי (צילום: רויטרס)

לו ביקש פוטין עצה מאסטרולוג, וודאי לא היה יוצא למלחמה, בטח לא במועד שנקבע. אבל גם עתה הוא ימשיך לעשות שגיאות גדולות. האסטרטג הנודע, שנחשב גאון וחזק, יאבד הרבה מיוקרתו. כשצריך לקבל החלטות חשובות, גם בחיינו אישית, כדאי גם לשמוע מה אומרים הכוכבים. מפת אירוע או שאלה הם כלי אסטרולוגי נוסף מסך הכלים האחרים שברשותנו.

עוד על מפת אירוע>>>