טלה

תשומת הלב והאנרגיה שלכם מופנות למערכות יחסים. לפנויים יהיו הזדמנויות להיכרויות משמעותיות ולמי שכבר ביחסים מצפה התמודדות עם ניהול נכון שלהם, תידרשו להתייחס לגבולות בתוך קשרים. שישי עד ראשון צפויים להיות טובים ואופטימיים, נצלו זאת לחוויות ולהרחבת האופקים; ראשון בצהריים עד שלישי יהיו יותר כבדים ורציניים, בעיקר בקריירה וייתכן עומס עבודה; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית וייתכנו תחושת בדידות ועומס רגשי.

סרטן

המשפחה והיחסים בבית משפיעים עליכם. חשוב לשמור על הגבולות אף שיש לכם נטייה לאבד אותם כשמדובר ביחסים משפחתיים. השתדלו לא לייפות את המצב ולהסתכל על הדברים כמו שהם, בלי לעגל פינות. התקשורת לא במיטבה, חכו לשבוע הבא, אז דברים יהיו מובנים יותר.
שישי עד ראשון צפויים להיות טובים בענייני עבודה ובריאות, ותיתכן הטבה בתנאים; ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מאתגרים בזוגיות ובשותפויות ויורגש כובד רגשי; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויות הארות.

מאזניים

שמש וונוס במזלכם נותנים לכם אנרגיה. היצירתיות בשיאה, ויהיו הזדמנויות לשיפור היחסים ולהיכרויות. השתדלו לא לטאטא מתחת לשטיח את מה שצריך להיאמר או להיעשות. בשישי עד ראשון היזהרו בסביבתכם הקרובה, והזדמנויות ייפתחו בפניכם. אלה ימים טובים לחוויות מהנות.
בראשון בצהריים עד שלישי תחושו אחריות כבדה כלפי הבית והמשפחה; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות חשובים בתחום הרומנטי ובכל הנוגע להגשמה עצמית. אלה ימים של התפכחות, ולכן אולי תחושו כובד רגשי.

גדי

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, מערכות יחסים נרקמות בסביבתכם ומשפיעות עליכם. שימו לב לגבולות עם אנשים בקריירה, היו ברורים ואל תנסו לרצות אף אחד. נסו להיות ישירים. יש לכם הזדמנות לחזק את מעמדכם. שישי עד ראשון צפויים להיות אופטימיים. הירח במזלכם בראשון בצהריים עד שלישי יביא עמו תחושת תכליתיות ואחריות. השתדלו לא לקחת אחריות על אחרים והיו נאמנים לעצמכם. שלישי בצהריים עד חמישי יכולים לאתגר אתכם מבחינה כלכלית, נדרש שיקול דעת ותכנון.

שור

בעבודה יש לכם נטייה לרַצות ולוותר על מה שחשוב לכם, וחבל. ייתכנו יוזמות כלכליות דרך קשרים קרובים אך כדאי להמתין עם יישומם עד שבוע הבא. בשישי עד ראשון תחושו הקלה, כאילו שמשהו בפנים השתחרר, והאופטימיות תחזור; בראשון בצהריים עד שלישי הצורך בביטחון ובשליטה יכביד עליכם; שלישי בצהריים עד חמישי עלולים להיות כבדים ועמוסים מבחינה רגשית.

אריה

נוכחותכם דומיננטית, ומערכות יחסים חשובות נוצרות דרך אנשים קרובים. שמרו על גבולות ברורים. אתם פעילים מבחינה חברתית וסוחפים אחריכם אנשים, אך אל תבזבזו אנרגיה על הסביבה, כי זה עלול להתיש אתכם. שישי עד ראשון צפויים להיות טובים לחוויות; בראשון בצהריים עד שלישי יהיה לכם עומס בעבודה ובמטלות; בשלישי צהריים עד חמישי צפויה לכם התמודדות רגשית במערכות יחסים או בזוגיות וייתכן שתחושו כובד רגשי ובדידות.

עקרב

השינוי במערכות יחסים מתחיל להיראות מציאותי וישים. התחילו לתכנן את זה. השינוי ישפיע על הבית ועל המשפחה והוא בלתי נמנע עבור חלקכם. שישי עד ראשון צפויים להיות טובים בתחום הכלכלי עם הזדמנויות להרחבת השפע ורעיונות להגדלת רווחים והכנסות. יש לכם נטייה לקחת אחריות על אנשים קרובים וזה יוצר אצלכם תחושת כובד ועומס. שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות מאתגרים בבית ובקרב המשפחה, אך צפויה גם התפכחות שתאפשר לכם לראות את הדברים כפי שהם.

דלי

זהו זמן טוב לנסיעות וללימודים מרחיבי אופקים. השקפת עולמכם ואמונותיכם משתנות, בעיקר בענייני זוגיות ומערכות יחסים. אל תייפו ותטאטאו מתחת לשטיח את מה שאתם רואים. שישי עד ראשון יהיו מהנים מבחינה חברתית, אלה ימים טובים לשהות עם חברים ולקבל מהם חיזוקים. ראשון בצהריים עד שלישי עלולים להיות כבדים מבחינה רגשית ותחושו עומס פנימי. השתדלו לא לקחת על עצמכם אחריות על מישהו אחר. הירח במזלכם בשלישי בצהריים עד חמישי יגרום לרגישות. התפכחות תביא להבנת המצב.

תאומים

יש לכם נטייה לבזבז אנרגיה, היו ממוקדים ודחו מה שניתן עד לאחר נסיגת מרקורי בשבוע הבא. התקשורת לא במיטבה, אז היו סבלניים. ייתכנו חוויות רומנטיות, אך השתדלו להישאר מחוברים למציאות. שישי עד ראשון צפויים להיות מצוינים במערכות יחסים ולהיכרויות חדשות. ייתכן שיתרחש אירוע שיחזיר את האופטימיות לחייכם. ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית לקראת שינוי משמעותי. בשלישי בצהריים עד חמישי יהיו לכם תובנות, היו פתוחים לרעיונות חדשים.

בתולה

יש לכם נטייה לבזבוזים והוצאות יותר מהרגיל, לכן כדאי לנסות לשמור על הגבולות. מרקורי בנסיגה במזלכם גורם לחוסר שקט, למחשבות טורדניות, לאי־הבנות ולאיבוד גבולות. שישי עד ראשון צפויים להיות משמחים בבית ובקרב המשפחה. תחושו ביטחון, והאופטימיות שלכם תתחזק. ייתכנו גם אירועים משפחתיים משמחים. ראשון בצהריים עד שלישי עלולים להיות כבדים מבחינה רגשית. תוכלו ליישם את רעיונותיכם; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים בעבודה ותחושו עומס רגשי.

קשת

מרקורי בנסיגה גורם לאי־התאמות או אי־הבנות במערכות יחסים. בשבוע הבא תגיע הקלה ודברים יוכלו לזרום. מבחינה חברתית אתם בולטים ומשפיעים, שמרו על גבולות עם הסביבה שלכם כי יש לכם נטייה לאבד אנרגיה. הירח במזלכם בשישי עד ראשון ויביא עמו אופטימיות. אלה ימים טובים להנאות ולבילויים, אתם מתחזקים מבחינה אנרגטית. תכנון וחישוב נכונים יכולים להביא אתכם לאיזון כלכלי בטווח הארוך. שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות מאתגרים בסביבה הקרובה, ייתכנו התפכחות וכובד רגשי.

דגים

נדרשות תשומת לב וסבלנות בכל הנוגע לתקשורת במערכות יחסים. בשבוע הבא תורגש הקלה ודברים יהיו יותר ברורים. בבית ובמשפחה יש נטייה לאימפולסיביות וחוסר שקט, היו סבלניים, הדברים קורים בהשפעת נסיגת מרקורי. השתדלו לא לבזבז יותר אנרגיות על ייפוי המצב, בעיקר ביחסים אינטימיים. הסתכלו על האמת, זה יחסוך מכם עוגמת נפש. שישי עד ראשון צפויים להיות מצוינים בקריירה ותזכו להצלחה; בשלישי בצהריים עד חמישי צפוי כובד רגשי. מומלץ לנסות מדיטציה או אמצעים אחרים להירגע.