הקיץ כבר ללא ספק כאן. עונת הרחצה בים והבריכות נפתחו, הטמפרטורות מטפסות, המלתחה הופכת לקלילה וקייצית והאבטיחים החליפו את פירות החורף. החום הגדול צפוי להגיע כמו בדרך כלל ביולי-אוגוסט, וברוב אזורי הארץ לא ניתן לצלוח אותו ללא מיזוג אוויר. על אף שהלילות בדרך כלל קרים יותר, החום עלול לגרום לקשיי הירדמות ואנשים נוטים להשאיר את המזגן פועל גם במהלך הלילה. אולם, שינה עם מזגן עלולה לגרום להצטננות, כאבי גב וגם להקפיץ את חשבון החשמל ולקרוע את הכיס.

סובלים מדיכאון בחורף? מסתבר שדיכאון קיץ לא פחות חמור

קבלו שבעה טיפים שיאפשרו לכם לוותר על המזגן ויסייעו לכם לשמור על טמפרטורת גוף נעימה לאורך כל הלילה.

בקבוק מים חמים

שימוש בבקבוק מים חמים עשוי להישמע כמו דרך מוזרה להילחם בחום, אבל ג'יימס "חנון השינה" ממליץ להעלות מעט את טמפרטורת הליבה על ידי הנחת בקבוק מים חמים פושר על הרגליים שלושים דקות לפני השינה; בדרך זו, כאשר תלכו לישון טמפרטורת הליבה שלכם תרד. אתם יכולים גם להקפיא בקבוק מים חמים ולקחת אותו למיטה.

שמיכה נפרדת

השתמשו בשמיכה/סדין נפרדים אם אתם ישנים עם בן/בת הזוג. אולי זה פחות רומנטי אבל ככה חום גופם לא יעבור גם אליכם, ותכלס, מי רוצה שייגעו בו כשחם?

ותרו על שנ"צ

עד כמה שזה מפתה לחטוף שינה בצהריים, אל תעשו זאת. ד"ר אזמיין ממליץ לשמור את שנת היופי בכלל ובקיץ בפרט ללילה, כדי למנוע קשיי הירדמות.

שימו את הגרביים במקרר

אמנם קצת מגעיל אבל לדברי ד"ר אזמיין רגליים קרות יורידו את טמפרטורת הגוף שלכם, לכן הוא ממליץ להניח זוג גרביים במקרר ולגרוב אותן כמה דקות לפני השינה. אחרי שהרגליים ואתם התקררתם - ניתן להוריד אותן.

פיתחו חלונות

אם חדר השינה שלכם נמצא בקומה העליונה של הבית סביר להניח שיהיה לכם חם יותר, לכן רצוי לפתוח את חלונות החדר לפני השינה, כדאי לאפשר לאוויר לחדור פנימה.

השתמשו באלוורה

חזאית מזג האוויר ג'ודי קודש טוענת ששימוש באלוורה לפני השינה יכול להיות מועיל יותר מאשר מקלחת קרה מכיוון שהיא נספגת בגוף פי 4 מהר יותר מאשר מים. מרחו אותה על עורכם רגע לפני השינה ותקבלו אפקט מקרר.

מוצרי קירור

השקעה במוצרים כמו מזרן קירור וכריות קירור יכולה לעזור לכם להרגיש נוח יותר בלילות הקיץ החמים. למוצרי הקירור פתחי אוורור והם מכילים ג'ל, שיסייעו לשינה נעימה יותר.