אז מסתבר שישנו טריק פשוט שיעזור לכם להשיג חלונות בוהקים ללא סימני מים או ניגוב. מומחית ניקיון ויראלית מהרשת החברתית טיקטוק, חשפה את הסוד: הזמן שבו אתם מנקים את החלונות הוא קריטי.

לדבריה, הזמן הנכון לנקות את החלונות הוא או מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. למה? לדבריה, השמש - למרות שהיא מספקת לנו אור - יכולה להיות האויב הגרוע ביותר של חלונות נקיים. כשהשמש חזקה, חומרי הניקוי מתייבשים מהר מדי וגורמים לסימני ניגוב. לכן, עדיף לנקות את החלונות בשעות בהן השמש לא חזקה מדי, כמו בבוקר מוקדם או מאוחר בערב.

@cleaningwithdanielled Points to whoever can count how many times I said window🤭 Here are a few window cleaning tips 🫧 most UK windows have these buttons to open your window wider, does yours? #windowcleaning #easycleaning #cleaning #tipsandtricks #hacks #windowclean ♬ original sound - Cleaningwithdanielled

טיפים נוספים לניקוי חלונות מושלם:

הכינו את התערובת הנכונה: מים חמים וסבון כלים עדין יספיקו לרוב. אם יש כתמים עקשניים, תוכלו להוסיף מעט חומץ.
השתמשו במטליות מיקרופייבר: הן סופגות היטב את הלחות ומאפשרות ניגוב יסודי.
עבדו מלמעלה למטה: כך תמנעו מטפטופי מים על חלקים שכבר ניקיתם.
יבשו היטב: לאחר הניקוי, עברו על החלון עם מטלית מיקרופייבר יבשה כדי להסיר כל שארית של מים או חומר ניקוי.

לסיכום, על ידי בחירת הזמן הנכון ושימוש בטכניקות הנכונות, תוכלו ליהנות מחלונות בוהקים ונקיים לאורך זמן. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים לנקות את החלונות, זכרו: מוקדם בבוקר או מאוחר בערב הם הזמנים האידיאליים למלאכה הזו.