מוציאות את הברייל לאור: 'braillo' הוא מותג חדש שהופך את הברייל לשפה עיצובית ומשלב קנייה ועשייה חברתית. מעבר לאמירה העיצובית, יש כאן אמירה רגשית וערכית ברורה. הברייל הוא בעצם אוסף של נקודות שיש בהן שילוב של קסם, מסתורין, ויזואליה מרגשת והמון משמעות. המותג מצא באמצעות השפה דרך ליצירת חיבור והעלאת מודעות.



המודל העסקי-חברתי פועל בהשראת המודל של 'TOMS shoes' - מודל כלכלי שחולק את רווחיו עם עמותה במטרה לייצר לה ערוץ הכנסה בנוסף לתקציב ותרומות. הרעיון הוא מותג אונליין שמאפשר לקנות מתנה שיש לה אפשרויות פרסונליזציה ובכך יש אפשרות להכניס תוכן באופן אסתטי לפריטי לבוש, תכשיטים ועוד. אימפקט שופינג.



עיצוב בשילוב כתב ברייל. צילום: braillo
עיצוב בשילוב כתב ברייל. צילום: braillo



הרעיון הוא שימוש בפוטנציאל האסתטי של כתב ברייל, המזוהה בדרך כלל עם מגבלה, כקוד וכאמירה עיצובית שהופכת אותו למוכר ושמיש לכולם. ביחד עם המרכז לעיוור בישראל, המותג פועל להפוך את הברייל לשפה של כולם ובכך להניע שינוי עמדות ופתיחות כלפי עיוורים ולקויי ראיה.