חשבתם שקומקומים לא זקוקים לניקוי? תחשבו שוב. מי ברז מכילים מינרלים שמצטברים על דפנות הקומקום עם הזמן, מה שפוגע ביעילות שלו וגורם גם לטעם לוואי בשתייה החמה שלנו.

לשמחתנו, יש דרך קלה וזולה לנקות את הקומקום ולשמור עליו ריחני. לפי בלוגרית ניקיון בשם סופי מהרשת החברתית טיקטוק, כל מה שצריך זה לימון אחד. היא הדגימה כיצד היא מבצעת את הטריק בעזרת "חצי לימון" - ככל הנראה כשהקליפה שלו מגוררת, כזה שנותר מבישול או אפייה. היא חתכה את הלימון לפרוסות גסות וזרקה אותן לקומקום ולאחר מכן מילאה אותו במים.

@what.sophie.does Kettle refresh 🍋 #cleantok #cleaningtips #homehacks #lemon ♬ original sound - Adam Wright

כל מה שנותר לעשות הוא להרתיח את המים עם הלימון ואחרי זמן מה, יש לרוקן את הקומקום לכיור ואז תקבלו את התוצאה הנוצצת. בתגובות, סופי ציינה שהמים החמים עם הלימון משמשים למטרה נוספת: הם מנקים את הכיור ומנטרלים ריחות לא נעימים. כך בעצם מנקים שני דברים במטבח בזמן קצר.

גולשי הטיקטוק התלהבו מהטריק, במיוחד אלו שהקומקום שלהם זקוק לניקוי דחוף. חלקם אף שיבחו את השיטה הזו על כך שהיא יעילה יותר מניקוי בחומץ או במלח לימון, שידועים כפתרון יעיל לניקוי אבנית ולכלוך. לסיכום, ניקוי הקומקום בעזרת לימון הוא שיטה פשוטה, זולה ויעילה. נסו אותה ותיהנו מקומקום נקי וריחני.