אתמול זכינו לראות לראשונה את תמונות החתונה של הדוגמנית מישל גרציג ושוער קבוצת ריאל מדריד טיבו קורטואה שהתחתנו בשני האחרון בחתונה מפוארת ומושקעת בריביירה הצרפתית.

View this post on Instagram

A post shared by TMF (@tmf.il)

כאמור, בכל המדורים קראנו שאת שמלת הכלה של מישל עיצבה מעצבת ישראלית העונה על השם מאי משיח אבל מה שלא ידעתם הוא שהדיל הזה והחיבור עם המעצבת הכניס למישל סכום כסף יפה מאוד לחשבון הבנק.

מישל קיבלה 120 אלף שקל על קמפיין נעלי הכלה של המעצבת הצעירה מאי משיח. לפני החוזה בין השתיים היא הפרזנטורית הבלעדית של מותג נעלי הכלות של המעצבת, במסגרתו הקמפיין (שאורכו שנה) היא תצטלם לקמפיין הנעליים וכפי שכולנו ראינו לקחה כבר חלק בתצוגת האופנה של מאי בבלומפילד. 

מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: פיפל פוטוגרפי)
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

אז בעוד שכלה מוציאה סכומים גבוהים מאוד על השמלות שלובשת ביום המיוחד שלה, אצל מישל הדיל הוא שונה: גרציג לבשה את שמלות הכלה (מדובר בשלוש שמלות למקרה שתהיתם) שעיצבה לה מאי משיח, ובנוסף הדיל שנסגר על הדרך בו היא הפרזנטורית של מותג הנעליים של משיח הכניס לה 120,000 שקלים. השתלם לה להתחתן סך הכל לא? 

השמלה ראשונה שלבשה ולה יש תיעוד היא שמלת מחוך ללא תפרים עם חיתוך א-סימטרי במותן ושסע גבוה, קו נקי, "מישל רצתה להרגיש נסיכה ביום שלה, ולכן עוצבה שמלה נסיכותית אבל עם נגיעות סקסיות באותה נשימה וגם ליצור שמלה על זמנית" כך מספרת לנו מאי משיח

כמו נסיכה אמיתית: מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: פיפל פוטוגרפי)
כמו נסיכה אמיתית: מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

השמלה השנייה, שאותה לא ראינו עדיין בתמונות היא שמלה בגזרת מחוך בעלת קפלים עם שסע עמוק מאוד, הבד שקפקף ומבריק על גבול המראה הרטוב, מפוסלת בדיגום חופשי על הגוף שלה.

וההשמלה השלישית שגם טרם ראינו; שמלת מיני עם פתח צד ושסע עמוק, כל השמלה משובצת אבני סברובסקי. האבנים שבשמלה בצורת מלבנים וטיפות.

כאמור משיח עיצבה עבור גרציג גם קולקציית limited edition של נעליים לחתונה: נעל שפיץ בצבע פנינה וראשי תיבות של השמות של הזוג המלכותי, סנדל שפיץ עם תכשיטי פנינה וסנדל עקב עם אבני סברובסקי.