אמש נערך אירוע הגמר של טורניר ווימבלדון המפרוסם, שלמי שפחות בקיא בקהל מדובר בטורניר הטניס הוותיק ביותר בעולם ובין החשובים והיוקרתיים מבין הטורנירים. הטורניר נערך בווימבלדון, פרוור בדרום לונדון, בירת הממלכה המאוחדת מדי שנה בחודשים יוני/יולי, והוא טורניר הגראנד סלאם השלישי הנערך בכל שנה.

הגמר, שנערך כ-5 שעות (כן אתם קוראים טוב) הסתיים בזכייה של הספרדי קרלוס אלקראס (שהוא רק בן 20 אגב) שהצטרף לרשימה מפוארת של טניסאים עם זכייה ראשונה בטורניר ווימבלדון וטורניר הגרנד סלאם השני שלו בקריירה. הספרדי גבר במותחן של 5 מערכות על נובאק דג'וקוביץ', שיאן הזכיות בטורנירי הגרנד סלאם, וטוב נו, אני לא כאן כדי לשעמם אתכם אלא להרשים אתכם במה שחשוב באמת. בזמן הצפייה במשחק הראו על המסך סלבריטאים איי-ליסטים (איך לא), שהם בהכרח חובבי טניס מושבעים שישבו מנומסים במשך 5 שעות בחום של אנגליה בחודשי הקיץ.

  

בין הכוכבים התרגשתי לראות (וכן, צפיתי במשך כמה שעות במאורע) את אריאנה גרנדה, דיוויד בקהאם ואת נסיכת ויילס, קייט מידלטון המהממת שללא ספק מצאה סיבה לחגיגה והגיעה עם הבגדים היפים ביותר בארון שלה במהלך הטורניר. אז הבה נגש לחלק המעניין, סיקור הלוקים של הכוכבים לטורניר: 

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם (צילום: Patrick Smith/Getty Images)
דיוויד בקהאם (צילום: Patrick Smith/Getty Images)

בקהאם הגיע ליום השלישי של הטורניר שהוא לובשת חליפת שמנת אלגנטית ועניבה חומה, וטוב, אנחנו כבר יודעות שהוא לא צריך להתאמץ כדי להרשים אותנו. 

קייטי פרי

הבחורה הזאת משגעת אותנו. וכמובן שלטובה. כוכבת הפופ שילבה את מראה הרטרו-ווימבלדון שלה כשהגיע בתסרוקת קוקו ועניבה קשורה על צווארה ביום השלישי של הטורניר.

ג'סיקה אלבה

הכוכבת ההורסת הגיעה בסגנון לא שגרתי כשהיא לובשת חליפת שני חלקים מפשתן בצבע בז'.

ליילה מוס

הדוגמנית ובתה של קייט מוס בשמלה הורסת! שיא השיק.

נסיכת ויילס: קייט מידטלון
נסיכה אמיתית: קייט מידלטון (צילום: Julian Finney/Getty Images)
נסיכה אמיתית: קייט מידלטון (צילום: Julian Finney/Getty Images)

קייט מידלטון, אנחנו עפים עליך ועל הסטייל המטורף שלך! הנסיכה הגיע כשהיא לובשת בלייזר בצבע ירוק של בית האופנה בלמיין וחצאית מקסי ארוכה. אין קלאס כמו של הבחורה הזאת, אנחנו לגמרי מכתירים אותה למתלבשת הטובה ביותר. 

פיבי דינבור

כוכבת ברידג'רטון הגיעה בחליפת פסים שקצת עשתה לנו סחרחורת.

קארה דלווין

הדוגמנית הגיעה בלוק שלא מצריך יותר מדי מחשבה, אבל איך נאמר- היא יפה בכל מצב.

אריאנה גרנדה

ארי שלנו חביבת המדור, הגיעה בלוק בלונדיני שגרם לנו כמעט שלא לזהות שזו היא. אבל אנחנו אוהבים אותה לא משנה מה תלבש ומה תשים.