מישל פייפר, אחת השחקניות הידועות ומי שחתומה על סרטים "באטמן חוזר" ו"יחסים מסוכנים", הוכיחה שוב למיליוני עוקביה שגם בגיל 65 היא נראית רעננה וטבעית מתמיד. כן, טבעית היא ההגדרה המדויקת לתמונה שהעלתה מסלון ביתה בתאורת יום, ללא כל פילטר או זווית צילום מיוחדת ובעיקר ללא איפור כלל. 

לא מעט השתאות גררה אותה התמונה בייחוד בקרב המעריצים והמבקרים  כמי שעוקבים אחרי פועלה בתעשייה ונחשפים למראה ההוליוודי שלה על המסכים ובתקשורת. כדי להבין האם היא אכן "טבעית" ללא שום הליך אסתטי בקרב פניה, פנינו לד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, וחזרנו עם ניתוח מעמיק של תמונות שלה לאורך השנים - החל מתמונות פפרצ'י ועד סצנות מסרטיה המוכרים. 

אז לצד גנטיקה מעולה, ונתונים של כוכבת הוליוודית גם הגיל מראה אותותיו, ואכן – ירידה ביצירת הקולגן והאלסטין בגוף היא מנת חלקם של כולם, כוכבים שחקנים ופקידי בנק ולכן מגיל מסוים גם גנטיקה משובחת תקרין החוצה את סימני ההזדקנות המוקדמת בעור, את המרקם האפרורי, והפחות חיוני, לצד צניחה איטית ואיבוד נפחים באזורים שבעבר היו דגש לחיוניות ונעורים. 

בעברה הרחוק פייפר התוודתה ששגרת הביוטי שלה לא להיט בלשון המעטה והיא מבוססת על עישון סיגריות כבד וסבון פשוט. לאחרונה הוסיפה השחקנית, דיאטה המבוססת על תזונה טבעונית, מריחה קפדנית של קרם הגנה, ועשתה צעדים רבים נוספים בשגרתה. אולם, אין ספק שנזכרה מאוחר מדי להתחיל לטפח ולהקפיד על כך ולכן ההליכים היותר משמעותיים שעברה ושיפור המראה שלה כבר אינו תלוי קרם לחות או מקדם הגנה כזה או אחר. 


הזרקות או לא להיות ? 

בחלקו העליון של הפנים, ישנו בהחלט דגש על תחזוק מוקפד של שנים באמצעות בוטוקס, גם בגיל 65 עומק חריצי הקמטים הוא סביר ונראה שברוב שנותיה האחרונות, אלו היו רפויים ושמרו על מניעה של קמטוטים באזור הגלאבלה, בין הגבות ובצידי העיניים ובמרכז המצח. גם עבודת חומרי מילוי, הנועדה לפסל לעצב באזורים כמו השפתיים ואף לעבות ולמלא אזורים שאבד בהם הנפח – בהחלט נראים שהיו בפניה. לאורך השנים נראה כי פייפר שמרה על איזון וריכוך סימני ההזדקנות באמצעות הזרקות ומילוי נפחים כך גם צלחה את העשור הרביעי והחמישי כשאר השינויים הופיעו לראשונה. 

האם הייתה או לא הייתה ? מתיחת פנים!

לאורך השנים ומהיכרות מעמיקה עם פניה של פייפר על המסך כבר בגילאי העשרים שלה, אחד מסימני הההיכר שלה הוא קו לסת בולט חד ומתוח. העובדה שהוא נשמר עד גילאים אלו, בהחלט יכולים להעיד על גנטיקה, על תזונה דלת שומן ועל איבוד נפחים מפאת הגיל אבל חדי העין ישימו לב שהעור אינו רופף והמראה עודנו מתוח באזורי קו הלסת ולכן ההנחה המקצועית היא שאכן עברה בחייה מיני מיתחת פנים לצד מתיחה של הצוואר. 

עפעפיים עליונים - האמנם? כיום ניתן לשים לב להיעדר העור העודף סביב עיניה של מישל, סימן שכיח להזדקנות ועל כן ניתן להסיק שאותו מראה עייף טופל באמצעות הליך כירורגי מוכר- מתיחת עפעף עליון, הליך שנועד למתיחת  

העין, שיוביל למראה עיניים פקוחות ערניות וצעירות. בהליך הזה ניתן להסיר או למקם מחדש את הרקמות ולחזק את השרירים והגידים מסביב, על מנת ליצור מראה אסתטי ונקי יותר. כיוון שמבנה עיניים מלא ובעל נפח, הוא קצת בולט אצלה, זה מעיד אולי על העובדה שעברה ניתוח עפעפיים. העפעפיים צונחות דיי מהר בגילאים הבוגרים, אך עיניה מאוד פקוחות. לכן ההשערה היא שעברה בשלב כזה או אחר ניתוח עפעפיים, אולי כחלק מהליך מתיחת הפנים.

הזרקת שומן עצמי לאזור מרכז הפנים, עצמות הלחיים:  מדובר בהליך מקובל מאוד בעולמות האסתטיקה עבור קבלת מראה טבעי לא מתאמץ של מילוי נפחים עדין וטבעי, שבעיקר מהותו היא לא להיראות עשוי. ועל כן, בהליך זה נעשה שימוש בלקיחה של שומן עצמי מאזורים אחרים בגוף אשר מוזרק לאזורים שצריכים יותר את נפח השומן מפאת חוסר נפח. בתוצאה הסופית יתקבל מראה מאוזן וצעיר אך בעיקר טבעי. 

כשנשאלה בעבר לגבי הליכים אסתטיים ודעתה עליהם, עוד טענה כי "זה בסדר לתת קצת עבודה כאן" ועל כן, מראה הפנים האלגנטיות של מישל פייפר היא ללא ספק אחד מאוצרות הוליווד,  היא ממשיכה להפנט על המסך ומחוצה לו. בעוד שאנשים ממשיכים בוויכוחים שלהם לגבי המראה שלה, פייפר נשארת רלוונטית מאי פעם בכל תקופת זמן בחייה.