קבוצת פינגווין, בבעלות איש העסקים אליהו קלימר, מביאה לישראל את רשת האופנה הבריטית לגברים Charles Tyrwhitt, שתפתח בארץ 20 סניפים.
הסניף הראשון ייפתח בעופר - הקניון הגדול בפתח תקווה, בניהול נעמי סימן טוב, עד סוף שנת 2025. הסניף החדש ישתרע על פני 100 מ"ר, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. סניף הדגל מעוצב על ידי האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, בקונספט הזהה לסניפי הדגל בבירות האופנה בעולם.
החנות תציג את שלושת הקטגוריות של המותג הבריטי: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחויטת, המתאימה גם לאירועים. המותג כולל גם אביזרי אופנה לגברים כמו נעלים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים, גרביים ועוד. קבוצת פינגווין מתכננת לפתוח בשנתיים הקרובות סניפים נוספים בחיפה, נתניה, תל אביב, ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע.
המחירים יהיו זהים למחירים באנגליה: חולצות מכופתרות החל מ־299 שקל, מכנסיים מ־399 שקל, חליפות מ־1,500 שקל, ז'קטים מ־899 שקל, נעליים מ־499 שקל וחגורות עור מ־199 שקל.
ניק ווילר, מייסד החברה: "מבדיקות על שוק האופנה הישראלי זיהינו צורך במותג אירופאי קלאסי הנותן מענה לאנשי העסקים".
הזכיין אליהו קלימר: "המותג מציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר, והכל במחירים נגישים ושירות מעולה".