מגי טביבי, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, נבחרה להנחות את טקס המשואות בהר הרצל, בשנה הכי מורכבת שידעה מדינת ישראל. כשהתחיל השידור, והלב שלנו עדיין כאוב כל כך, היא עלתה כשהיא נראית כמו מלאכית טהורה, או אולי בעצם כמו יונה לבנה, כזו שבכל ליבינו רצינו לדמיין כיונת שלום שבפיה מסרים מאחדים ואופטימיים. הלכנו לבדוק מי אחראי על יצירת המופת שלבשה, והבגד הכל כך סמלי שמבלי להסביר הצלחנו להבין את משמעותו

מגי טביבי ותמיר סטיינמן בטקס המשואות (צילום: גילי אלגבי)
מגי טביבי ותמיר סטיינמן בטקס המשואות (צילום: גילי אלגבי)

במבט ראשוני הבגד שלבשה מגי נראה כמו ג׳קט ארוך אך מדובר בשמלה בגזרת ג׳קט מחויט בצבע לבן, שנופלת עד הרצפה. את השמלה, באופן לא מפתיע אנחנו חייבות לציין, עיצב המעצב הישראלי אלון ליבנה שאמון על כל כך הרבה מהתלבושות היותר זכורות בתרבות הישראלית, כמו גם עיצב את הבגד שלבשה עדן גולן ביום שבת האחרונה כשהרעידה את בימת האירוויזיון. 

מגי טביבי (צילום: גילי אלגבי)
מגי טביבי (צילום: גילי אלגבי)

הסטייליסט שאחראי על הלוק של טביבי הוא איתי בצלאלי, שגם הוא כמו ליבנה, חתום על לא מעט מהלוקים האהובים והמדוברים ביותר של הכוכבות הגדולות. בשיחה איתו על הבגד הוא שיתף אותנו ״אפשר לראות שאלון עשה שם שם בדש (מכפלת). חשבנו איך להכניס את איך להכניס סמל הישראלי בתוך הבגד של מגי ובצורה אינטליגנטית בצורה נעימה. חשבנו על מגן דוד ואלון (ליבנה) הגאון חשב לעשות את זה כחלק מהדש של הג׳קט בחיתוך תלת מימדי״.

מגי טביבי (צילום: גילי אלגבי)
מגי טביבי (צילום: גילי אלגבי)

על האיפור והשיער אמון גילי אלגבי האלוף שגרם למגי פשוט לזהור והקפיץ את הלוק עם איפור נקי, שיצר אצלנו את האשליה שמדובר במלאכית אמיתית. צוות לעניין ואנחנו פשוט עפנו עליה!