מותג האופנה הישראלי החדש Turje של המעצבת הצעירה והמוכשרת טל תורג'מן מושק לראשונה, ומציג קולקציית שמלות ערב יוקרתית ומרהיבה שתעניק לכל אישה מראה קלאסי ואלגנטי ואותה, אתן חייבות להכיר.

קולקציית שמלות הערב החדשה של מותג האופנה הישראלי Turje שיצא זה עתה לאור, מעניקה מראה אלגנטי וחדשני, כאשר השמלות מעוצבות עם תשומת לב לפרטים הקטנים, בשילוב בדים איכותיים, גזרות, צבעים וגימור מדויק, המעניק להן מראה מושלם ומתאימות לכל אירוע ולכל אישה שרוצה להשאיר כולם פעורי פה. שכן זוהי הזדמנות לתמוך באופנה ישראלית של מעצבת ויזמית צעירה ומוכשרת שמגשימה את עצמה דרך העיצובים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Turje studio‎‏ (@‏‎turje_‎‏)‎‏

המעצבת טל תורג'מן, כשהיא בת 25 בלבד, הגשימה את חלומה להקים מותג אופנה לאחר שסיימה ארבע שנות לימודים בבית הספר הגבוה לאופנה Secoli במילאנו. היא שבה לישראל עם חזון ליצור מותג המשלב את המיטב של הסגנון האיטלקי האציל עם רוח מודרנית, וכעת היא מביאה את הנשיות והשיק האיטלקי המשובח אל קהל הלקוחות הישראלי.

בין הדגמים בקולקציה:

tiger iron
tiger iron (צילום: ליאב סקורי)
tiger iron (צילום: ליאב סקורי)

שמלת ערב חומה מבד סטן נעים, נוח וקליל, בעלת גזרה שמותאמת לגוף, ניתן לשנות את הסגירה של השמלה באמצעות חרוזים תפורים. השמלה מתאימה לאירועים רשמיים בעלת מראה אלגנטי, קלאסי בעיקר בעונות האביב, הסתיו והקיץ. נתפרת לפי מידות גוף במקום.

Old money
Old money (צילום: ליאב סקורי)
Old money (צילום: ליאב סקורי)

שמלה לבנה קלאסית, יומיומית שתתאים לכל אירוע ואפילו אם תרצו למשוך את תשומת הלב בחוף הים. ניתן לשנות את כיסוי הכתפיים בכל עת. בד סריג איכותי, קליל ונוח שיגרום לך להרגיש יוקרתית בכל שלב ביום. 

Aurora dress
Aurora dress (צילום: ליאב סקורי)
Aurora dress (צילום: ליאב סקורי)

השמלה הירוקה מתאימה לאירועי קיץ בימים חמים ולוהטים במיוחד, קלאסית, נוחה מבד סטן שתאפשר לך לרקוד במסיבה ולשמור על מראה איכותי עם לוק שימשוך תשומת לב ויגרום לך לא להתאמץ. ֿ

Lapis
Lapis (צילום: ליאב סקורי)
Lapis (צילום: ליאב סקורי)

חליפה בצבע כחול כהה, פשוטה וקלאסית כוללת חצאית וחולצה מבד סטן הפוך שנתפרה מהצד הלא מבריק של הבד המעניק מראה אלגנטי ונקי ביום ובערב, לכל סוגי האירועים. 

Taylor
Taylor (צילום: ליאב סקורי)
Taylor (צילום: ליאב סקורי)

שמלה לבנה קלאסית וזוהרת שתגרום לכם למשוך תשומת לב בכל אירוע שתגיעו אליו. בד סריג איכותי, קליל ונוח שיגרום לך להרגיש יוקרתית. 

Tiffany
Tiffany (צילום: ליאב סקורי)
Tiffany (צילום: ליאב סקורי)

שמלה בצבע זהב שמפניה המתאימה לאירועי ערב אקסקלוסיביים ומיוחדים שיפנו אלייך את כל המבטים. השמלה  קלאסית, נוחה מבד סטן שתאפשר לך לרקוד במסיבה ולשמור על מראה איכותי עם לוק שימשוך תשומת לב ויגרום לך לא להתאמץ. 

Noor
Noor (צילום: ליאב סקורי)
Noor (צילום: ליאב סקורי)

שמלה צמודה מבד מחויט בצבע אדום חזק ובועט. תתאים לכל אירוע ערב בגן אירועים או מסעדה, קלאסית ונוחה המתאימה לעונת הקיץ החמה והלוהטת, בדיוק כמו השמלה.

Cullinan
Cullinan (צילום: ליאב סקורי)
Cullinan (צילום: ליאב סקורי)

שמלה שחורה קצרצרה מבד קטיפה, עם גימור בלוני מלמטה, אוורירית ונינוחה שתעניק מראה קלאסי לכל אירוע במהלך היום ובמיוחד בעונה הקיץ החמה. 

Oval
Oval (צילום: ליאב סקורי)
Oval (צילום: ליאב סקורי)

שמלה שחורה מבד מחויט ומחטב, קלאסי ואלגנטי שיעניק מראה יוקרתי לכל אירוע ביום או בערב ומתאים לכל עונות השנה. 

Jasper
Jasper (צילום: ליאב סקורי)
Jasper (צילום: ליאב סקורי)

שמלה שחורה מתחרה עם בטנה בצבע גוף, שמלת ערב קלאסית וקלילה שתתאים בעיקר לאירועי צהרים וערב. 

ניתן לשנות את צבע השמלה, מידות השמלות: השמלות נתפרות לפי היקפי האישה במקום. ניתן להשיג בהזמנה אישית עד הבית בכל רחבי הארץ.