עוד מכה קשה נחתה על הסלביות והסלבים בארצנו, כי זה כבר לא מספיק להיות דוגמנים מקצועיים, זמרים מוכרים או שחקנים נפלאים. אחרי שהמשפיענים "גנבו" להם לא מעט קמפיינים ותקציבים, העונה אנחנו רואים מגמה של בחירת פרזנטורים ושגרירים דווקא מתחומי הספורט והתחרויות המקצועיות. בתקופה שבה השוק עובר סערה והצרכנים הישראלים מחפשים תקווה, הזדהות, נחמה ומודלים להשראה, הבחירה באנשים מובילים בתחומם היא מהלך מבריק שמצליח לייצר רגש ובאזזז יותר מכל פנים יפות.

המותג JACK KUBA בחר בשחיינית האומנותית אריאל נשיא שתייצג את ישראל באולימפיאדה פריז כשגרירת המותג. היא תוביל את קמפיין בגדי הים והספורט של רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית.

אריאל נשיא  (צילום: איגוד השחייה)
אריאל נשיא (צילום: איגוד השחייה)

קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר במותג, מסבירה את הבחירה: "אנו רוצים לחבר את הצרכנית הישראלית לערכי המותג באמצעות החיבור לספורטאיות מובילות ובכך להחדיר מודעות לערכים כמו מצוינות, העצמה, התמדה והשקעה".

הספורטאית אריאל נשיא (20) היא שחיינית אומנותית בנבחרת ישראל, שנבחרה לייצג את ישראל יחד עם שלי בובריצקי באולימפיאדת פריז 2024 בחודש אוגוסט, בתרגילי הדואט בשחייה אמנותית. בחורף האחרון קבעה נשיא קריטריון למשחקים האולימפיים באליפות העולם בקטאר; לפני כחודש זכתה במקום הראשון בגביע העולם בשחייה אומנותית שנערך בסין. כמובן שזה הקמפיין הראשון שלה.

אריאל אלקין בקמפיין של לי קופר (צילום: שי תמיר)
אריאל אלקין בקמפיין של לי קופר (צילום: שי תמיר)

גם נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין נהנה מאור הזרקורים. אחרי שהניף על הפודיום את קסדתו עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבת החטופים וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם, הוא נבחר לשגריר מותג האופנה לי קופר, וצולם לקמפיין הבינלאומי. אלקין הוא נהג המרוצים הצעיר ביותר בישראל (17). "לא חשבתי שהזכייה שלי על במת תחרות USF juniors תוביל אותי לקטוף קמפיין אופנה כל כך נחשק, של מותג ג'ינסים בינלאומי. מגיל 5 אני מתחרה כנהג מרוצים, אף זכיתי כילד במקום ראשון בתחרות באיטליה על נהיגה בקארטיג, אך זו פעם ראשונה שפנו אלי ובקשו ממני לשמש כשגריר של מותג" הוא מספר. על הקסדה שגם מככבת בקמפיין וגם עוררה הדים רבים ברחבי העולם שיתף כי "הקסדה עם תמונות החטופים הייתה להעלאת המודעות להשבת החטופים הביתה וזו מבחינתי זכות ושליחות לייצג בעולם את ישראל. אני אמשיך לקדם בכל הזדמנות את המטרה החשובה הזו , משום שאני מרגיש שגריר של ישראל ויש לי את הזכות לעמוד על במות בינלאומיות".

האם המגמה הזו תתרחב גם למותגים וחברות אחרות ותערער את מקומם של הסלבים והסלביות כפרזנטורים או שמה מדובר בגימיק רגעי וחולף? את זה ימים יגידו, אבל בינתיים אנחנו נהנים מלהכיר מקרוב דמויות ראויות להערצה