מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA משיק את קולקציית הקיץ המרעננת והמסקרנת שלו- Pandora By the ocean. הקולקציה החדשה שואבת השראה מהים ומהטבע, עם עיצובים ייחודיים בסגנון מודרני ונגיעה של אסתטיקה נורדית.

לראשונה בפנדורה, הקולקציה הייחודית המעוצבת בצורה שונה מכל מה שהכרנו עד כה במותג ומורכבת משלוש קטגוריות: תכשיטים המעוצבים בצורה גלית, תכשיטים עם עיטורי פנינים ותכשיטים המעוצבים בקווים נקיים. הפריטים מגיעים בציפוי זהב 14 קראט ובכסף סטרלינג 925.

החלק הראשון בקולקציה כולל תכשיטים בעיצוב טבעי וגלי, עם קימורים מיוחדים ועובי משתנה. בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא צמידי בנגל קשיחים, המהווים טרנד לוהט העונה, ומתאימים הן לשילוב שכבות והן כפריט יחיד. כמו כן, בחלק זה תמצאו טבעת ושרשרת תואמות בצורת לב מאויר ומבחר טבעות במגוון צורות מעניינות.

Pandora By the ocean  (צילום: יחצ)
Pandora By the ocean (צילום: יחצ)

החלק השני משלב את המראה הגלי עם פנינים מתורבתות, הנוצרות במעבדה בסביבת מים מתוקים. כל פנינה היא יחידה במינה, עם גודל וצורה ייחודיים. בחלק זה מוצעות שרשראות, עגילים וטבעות עם עיטורי פנינים, המעניקים לתכשיטים מראה קלאסי ואצילי.

החלק האחרון מתמקד בעגילי חישוק בציפוי זהב 14 קראט וכסף סטרלינג 925, המעוצבים בקווים נקיים ומתאימים לכל הופעה. העגילים זמינים במגוון גדלים, ומושלמים ליצירת מראה שכבות מנצח או לשימוש כפריט עצמאי ובולט.

Pandora By the ocean  (צילום: יחצ)
Pandora By the ocean (צילום: יחצ)

הגוונים החמימים של התכשיטים משתלבים בצורה אידיאלית עם הקיץ והים, וצורתן הגלית והייחודית תבלוט ממרחקים. הקולקציה מושקת בטיימינג אידאלי עם עונת האירועים וחופשות הקיץ. התכשיטים ישדרגו ברגע את הלוק לחתונת צהריים, חופשה אורבנית ויציאה עם חברות. 

עוד בקולקציה תוכלו יהיה למצוא מגוון צ'ארמס קיציים מקולקציית Pandora Moments ותליונים מקולקציית ME שישדרגו את הצמיד והשרשרת האייקוניים, החל מתליון עץ דקל מנצנץ ועד לפרפר צבעוני עשוי זכוכית מוראנו.

Pandora By the ocean (צילום: יחצ)
Pandora By the ocean (צילום: יחצ)

טווח מחירים החל מ- 
צ'ארמס: 95 שקלים, צמידים: 239 שקלים, עגילים: 139 שקלים, שרשראות: 149 שקלים, תליון: 189 שקלים, טבעות: 139 שקלים.

ניתן להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויות PANDORA  ובחנויות התכשיטים המובחרות.