בעוד ימים ספורים, צופי "האח הגדול" יזכו לפגוש פרצופים חדשים בבית המבודד, כשדיירים חדשים יכנסו לבית המצולם בתקווה להפוך לכוכבי ריאליטי חדשים. אך לפני שנפרד מהעונה האחרונה לגמרי, ראוי להעניק מחווה לאחת הדמויות המרכזיות שמלווה את הפורמט במשך שש השנים האחרונות - המנחת לירון ויצמן.

בנוסף להנחייה המוכרת שלה, ויצמן הפכה מדוברת לא פעם הודות ללוקים שלבשה לאורך התכנית. מהשמלה השחורה הקלאסית ועד לשילובי הצבעים הנועזים, לוקי הבמה של ויצמן תמיד משדרים ביטחון עצמי וסגנון אופנתי חדשני. לקראת העונה הבאה, הנה מבט לאחור על הלוקים הבולטים ביותר של המנחה:

לוק מספר 1
לירון ויצמן (צילום: עומרי לוי)
לירון ויצמן (צילום: עומרי לוי)

בגמר העונה הקודמת של "האח הגדול", הפתיעה לירון ויצמן את כולם כשצעדה על הבמה עטויה בשמלה שחורה מרשימה ויוצאת דופן. השמלה, שעוצבה במיוחד עבורה, הייתה בנויה כולה מעצמות פנימיות מתכתיות בעלות חיתוכים גאומטריים וסימטריים. החיתוכים המדויקים הדגישו להפליא את אזורי הגוף המרשימים והיפים של ויצמן. 

אך לא רק החיתוך האלגנטי של השמלה משך עליו תשומת לב. השמלה האייקונית הייתה פרי שיתוף פעולה בין המעצבת אוריה עזרן לבין מעצבת התכשיטים אפרת קסוטו שעיטרה את השמלה. לוק הגמר המרשים של ויצמן זכה לשבחים רבים ולתשואות על היופי וההשראה שהפיצה.

לוק מספר 2
לירון ויצמן (צילום: יחצ)
לירון ויצמן (צילום: יחצ)

לוק נוסף שזכור לנו היטב של לירון ויצמן בעונה האחרונה היה שמלה קצרה וקלאסית בסגנון בובתי מקולקציית המעצבת יעל מניה. השמלה הורודה כללה קולר עם פרח תלת-ממדי משובץ במרכזו. הפרח המרשים העניק ללוק הבובתי נגיעה רומנטית וונציאנית מיוחדת. ויצמן השלימה את הלוק הנשי והמרהיב עם נעלי עקב גבוהות מבריקות באותו גוון ורוד קונפטורה של רשת האופנה הספרדית זארה.

לוק מספר 3

לירון ויצמן (צילום: יחצ)
לירון ויצמן (צילום: יחצ)

באחד הפרקים צעדה לירון ויצמן על במת "האח הגדול" לבושה בלוק מרשים שזכור גם הוא - חליפת סטאן שחורה של מותג האופנה היוקרתי ויקטוריה בקהאם. כפי שניתן לראות בתמונה, החליפה השחורה בגזרה קלאסית וחלקה הדגישה את קווי המתאר של גופה הדק והסקסי של ויצמן. את הבלייזר היא לבשה כשהוא סגור עם כפתור אחד ומתחת חזיית ברלט.

לוק מספר 4
לירון ויצמן (צילום: יחצ)
לירון ויצמן (צילום: יחצ)

עוד לוק שאהבנו היה כשלירון בחרה ללבוש לוק נועז וצבעוני - ז'קט ורוד עז מכנסיים קצרים בצבע ניוד. היא משלבת זאת עם נעליים שחורות גבוהות עם רצועות מטפסות של המותג סטיב מאדן. הג'קט הארוך והצבעוני הוא מהמותג הצרפתי היוקרתי ז'קמוס, ידוע באסתטיקה המינימליסטית והגזרות הנקיות שלו. המכנסיים הקצרים זוהי כנראה יצירה של בית האופנה האיטלקי ולנטינו, הנודע בשימוש בצבעוניות עזה וייחודית.

לוק מספר 5
לירון ויצמן (צילום: יחצ)
לירון ויצמן (צילום: יחצ)

לוק מעניין ומשולב - חולצה לבנה קלאסית מכופתרת עם חצאית מנצנצת וקצרה מאוד, מכוסה בחלקה העליון בבלייזר שחור אלגנטי. היא משלבת זאת עם נעליים גבוהות ומרושתות של המותג היוקרתי סטיב מאדן. החצאית הקצרה והנוצצת היא מתוצרת המעצבת דנה הראל, ידועה בעיצובים צעירים ונועזים. החולצה והבלייזר הם מהמותג הישראלי Verner, המתמחה בעיצובים נקיים ומינימליסטיים.  התכשיטים שמשלימים את הלוק הם של המותג MICHAL SHOP.