לוסי איוב, מנחת "רוקדת עם כוכבים" ומי שלא פעם נהננו לראות אותה בלוקים מדויקים ומצוינים, הופיעה בתכנית הערב בלוק לבן קסום שריתק את כל המבטים. בזכות הסטיילינג המושלם של סיון חימי, איוב נראתה פסגת יופי בשמלה מקסימה של ויוי בלאיש.

לוסי עלתה על לוק קלאסי ומינימליסטי בצבע לבן- שמלה חלקה בגזרה נקייה עם חגורה בצבע ניוד ואבזם זהוב מסביב למותן, כתף אחת חשופה וסרט ענק קשור בצד הכתף. העיצוב פשוט אך עדין, והצבע הלבן הטהור נותן מראה צח ואלגנטי. העגילים הגדולים בצבע זהב מוסיפים נגיעה של גלאם, אך הלוק כולו שומר על קו מינימליסטי ומרוסן בהחלט. זהו סגנון קלאסי ונקי שמושך בפשטותו היפה ובהחלט מתאים לבחורה הזאת.

לוסי איוב (צילום :אדיר יעקוב)

המראה היוקרתי של המגישה הגדולה כלל גם פנינים נדירות ויהלומים יקרי ערך. איוב הרכיבה זוג עגילים ארוכים עשויי זהב ויהלומים מתוך הקולקציה החדשה של PADANI בשיתוף Nanis איטליה.

לוסי איוב (צילום: אדיר יעקוב)
לוסי איוב (צילום: אדיר יעקוב)

השילוב המושלם של השמלה הקלאסית, התכשיטים הנוצצים והסטיילינג המעודן יצר לוק כל כך יפה שהיפנט אותנו לגמרי. איוב המשיכה להוכיח שהיא לא רק מגישה כריזמטית, אלא גם מבינת אופנה שיודעת להפגין טעם עדין ואלגנטיות. אין ספק שזה אחד הלוקים שנזכור!