מרגו רובי, כוכבת הקולנוע האהובה, הוכיחה שוב את כושר ההשראה והסטייל שלה כשצולמה בלוק קז'ואלי מהפנט בניו יורק. השחקנית הבלונדינית הקורנת, שחזרה זה עתה מחופשת בילוי באוסטרליה לרגל חתונתה של חברה, הצליחה להפגין מראה מהוקצע של שיק עירוני במיטבו עם מגע של נינוחות וקלילות. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Margot Fãs‎‏ (@‏‎margotbrnews‎‏)‎‏

כוכבת ׳ברבי׳ נצפתה צועדת לצד בעלה טום אקרלי במנהטן, כשהיא לובשת מכנסי ג'ינס רפויים, חולצת טי-שירט לבנה פשוטה וז'קט חלק בגוון שמנת מבריק. לוק לכאורה פשוט, אך מדויק לפרטי פרטים - מהאביזרים הנכונים ועד הווריאציות הקלות על הקלאסיקה. 

עם כובע היפ-הופ קסום שהוסיף לה מגע של קולגיאליות צעירה, ותיק סלין מהודר, בת ה-33 הדגימה את הכישרון שלה לשלב רנסנס קז'ואלי עם אלגנטיות מודרנית ללא מאמץ גלוי. פשוט עוד ביצוע סגנוני של הבלונדינית האיקונית שממחישה מדוע היא נחשבת לאחת מהנשים הכי סטייל בסצנה.

אקרלי, בינתיים, היה לבוש קז'ואל במכנסי צ'ינו שחורים וחולצת טי לבנה כשהוא מניף בידו למונית. הזוג נפגש ב-2014, התחתן ב-2016 והם שותפים במספר פרויקטים, כולל הסדרה "דולפייס" בהולו, דרך חברת ההפקה שלהם LuckyCap Entertainment. הם הכירו בזמן שעבדו על הסרט "השפחה הצרפתית" ב-2013, שם הוא היה עוזר בימאי והיא הייתה שחקנית.

"הייתי הרווקה המושלמת. הרעיון של מערכות יחסים גרם לי לרצות להקיא," היא אמרה לעיתון פיפל. "ואז זה התלבש עליי. היינו חברים כל כך הרבה זמן. תמיד הייתי מאוהבת בו, אבל חשבתי 'אוי, הוא לעולם לא יאהב אותי בחזרה. אל תהפכי את זה למוזר, מרגו'. 'אל תהיי טיפשה ותגידי לו שאת אוהבת אותו. ואז זה קרה, ואמרתי לעצמי 'כמובן שאנחנו ביחד. זה הגיוני כל כך, בצורה שדבר לא היה הגיוני קודם'", היא סיפרה.

זוג יפה: מרגו רובי ובעלה טום אקרלי (צילום:  John Phillips/Getty Images)
זוג יפה: מרגו רובי ובעלה טום אקרלי (צילום: John Phillips/Getty Images)

הם החלו לצאת בשנה שאחרי, 2014, והתחתנו ב-2016. "הטיפ המשמעותי ביותר שלמדתי מזוגות אחרים בתעשייה הזו הוא שאסור לך לעבור יותר משלושה שבועות בלי לראות אחד את השני," היא אמרה לעיתון "דיילי טלגרף" ב-2016. "להיות במערכת יחסים ממרחקים יכול להיות באמת קשה כשאתם לא רואים אור בקצה המנהרה. זה יכול לטרוף את הראש, אז הכלל של שלושה שבועות הוא המפתח," היא הוסיפה.

מרגו רובי ובעלה טום אקרלי (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)
מרגו רובי ובעלה טום אקרלי (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)

הזוג שומר על מערכת היחסים שלהם למעשה מחוץ לעין הציבורית ולא הלכו יחד על שטיח אדום עד 2017, כמעט שנה שלמה אחרי החתונה. "אני תומכת גדולה בעשיית עסקים עם הבן זוג שלך," היא אמרה לפורטר ב-2018. "להיות נשואה זה בעצם הכי כיף שיש, החיים פשוט נהיו הרבה יותר כיפיים איכשהו. יש לי אחריות כאשתו של מישהו, אני רוצה להיות יותר טובה," היא התלהבה.

הזוג עבד יחד על מספר פרויקטים כולל "אני, טוניה", "ציפורי טרף" ו"ברבי".