נציגת ישראל לאירוויזיון 2024, עדן גולן ממשיכה בסיבוב ההופעות הגלובלי שלה וזה עתה חזרה מניו יורק. בעיר האורות היא לא רק העפילה על במות מרכזיות, אלא גם הפגינה שתי הופעות אופנה מרהיבות בזכות הסטייליסטית המצליחה דני לוי, האישה שמלבישה את הכוכבת קים קרדשיאן והאקסית הטרייה של בן אל תבורי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

בהופעה הראשונה, עדן עלתה על שמלה לבנה סקסית במיוחד של המעצב המוכשר אלי מזרחי בעל מותג האופנה הלבנוני Mônot. השמלה הלבנה העשויה פאייטים חשפה את גבה של עדן באופן דרמטי וכללה שסע גבוה ומפתה. למרות שרוב עיצוביו של מזרחי מתמקד בשמלות ערב שחורות ויוקרתיות, הפעם הוא לקח את הסגנון האופייני לו לכיוון חדש ומפתיע.

עדן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

להופעה השנייה עדן הותירה את כל הגלאם הזה מאחור והתהדרה בשמלת כלה רומנטית בלבן מלא של המותג האמריקאי Kim Kassas. השמלה המרשימה כללה מחוך מעוצב, חצאית בגזרה קלאסית מפתה. עדן הוכיחה שבזכות האלגנטיות והנוכחות הבימתית שלה, שמלת כלה יכולה להראות מרהיבה אפילו שלא מדובר בבמת חתונה.

עדן גולן עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס (צילום: אינסטגרם)
עדן גולן עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס (צילום: אינסטגרם)

בניו יורק, הזמרת הישראלית לא רק הופיעה באירועים יוקרתיים אלא גם העלתה תמונה מאולפן הקלטות מסקרן, רמז שאולי אלבום חדש כבר בדרך? ללא ספק, הופעותיה הבימתיות והאופנתיות של עדן בניו יורק היוו פתיח מעניין לקראת הרגעים הגדולים הבאים שמצפים לה.