מגישת הריאליטי האהובה לוסי איוב הפגינה שוב את חוש הסטייל המעולה שלה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" אתמול בערב (ד׳). בזכות הסטיילינג המושלם של סיון חימי, איוב נראתה מסחררת בשמלת קטיפה סגסוגת של המותג ILKYAZ OZEL מבית דניאלה TLV. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lucy Ayoub‎‏ (@‏‎lucy_ayoub‎‏)‎‏

השמלה הארוכה שחשפה את כתפיה של איוב באופן מפתה, שילבה גם מפתח רחב מעוטר בתחרה, שרוולים ארוכים וקו מלא אך נשי. אך הפריטים שגרמו ללוק להבריק באמת היו תכשיטי היוקרה של פדני שחימי צירפה.

השמלה המהממת שלבשה לוסי איוב (צילום: צילום מסך מהאתר הרשמי)
השמלה המהממת שלבשה לוסי איוב (צילום: צילום מסך מהאתר הרשמי)

ראשית, איוב ענדה צ'וקר של יהלומים שחורים מרהיב ממבחר הקולקציה החדשה של פדני, שמחירו מגיע לכ-26,430 שקלים. אך הפריט הבולט ביותר הייתה שרשרת צ'וקר עוצרת נשימה עם פנינה ענקית מהים הדרומי - תכשיט מעוצב בסגנון מודרני המשלב פנינים, זהב לבן ויהלומים במחיר של כ-135 אלף שקלים (כן אתם רואים טוב). זוהי שרשרת בשיתוף פדני עם מותג התכשיטים הבריטי yoko London.   

להשלמת המראה הנוצץ, חימי צירפה שתי טבעות דרמטיות ועדכניות של זהב לבן ויהלומים מפדני. התוצאה הייתה לוק מהמם ויוצא דופן שמשלב נוכחות דרמטית עם רומנטיות ונשיות קלאסית.

לוסי איוב (צילום: אדיר יעקוב)
לוסי איוב (צילום: אדיר יעקוב)

במראה הנועז והמוקפד הזה, איוב לא רק עוררה התפעלות בקרב חבריה לרחבת הריקודים אלא גם הוכיחה מדוע היא נחשבת לאייקונית סטייל וטרנדים בזכות עצמה. האם זה הלוק שישאיר חותם בתולדות התוכנית? אנחנו מאמינות שכן.