שמלות התקופה הוחלפו במשהו הרבה יותר עכשווי ביום שלישי בערב, כשחלקה השני של העונה השלישית המצליחה של "ברידג'רטון" עלה לפרמיירה בלונדון. הצוות נכח בלסטר סקוור, שם שטיח אדום דרמטי במיוחד, המקושט בעיטורי פרחים מושקעים, קידם את הגעת האורחים לקראת ההקרנה הרשמית.

עונה ג' של בריג'רטון תמשיך ביום חמישי, עם מעריצים נרגשים לגלות מה יקרה בהמשך בסיפור האהבה של פנלופי פדרינגטון וקולין בריג'רטון. ובהתאם, זו הייתה פנלופי פדרינגטון עצמה - השחקנית ניקולה קוהאן - שהובילה את הגלאם כשהתאחדה עם כוכבות הלוהטות משחקות, ביניהן חנה דוד, סימון אשלי וחנה ניו.

ניקולה, בת 37, מי שמאז תחילת המלחמה העלתה לא פעם סטורים תומכים בתושבי עזה, הגיעה לאירוע בשמלת ערב צמודה וורודה מחשופת כתפיים, מרוקעת בפאייטים וחרוזים מורכבים. לא סגנון שהחמיא לה במיוחד. השמלה הצמודה לגוף הדגישה את עיגולי גופה והציגה מבט חשוף על החזה שלה, ועוצבה בפרטים מנצנצים של תחרת פרחים סביב הצוואר. תרשו לנו לומר שהסגנון באמת קצת עזתי. 

סורי מותק אנחנו לא התחברנו ללוק, אבל אולי בעזה יתחברו יותר. כוכבת ברידג׳רטון ניקולה קוכלן (צילום:  Lia Toby/Getty Images)
סורי מותק אנחנו לא התחברנו ללוק, אבל אולי בעזה יתחברו יותר. כוכבת ברידג׳רטון ניקולה קוכלן (צילום: Lia Toby/Getty Images)

הכוכבת הוסיפה לקו אלמנט דרמטי במיוחד עם כיסוי ראש מתחרה ארוך וצנוע שהשתרך אחריה על השטיח האדום. שלא בדיוק הצלחנו להבין איך הוא מתקשר לשמלה והאם מדובר בזר יום הולדת אולי? היא הוסיפה גם זוג כפפות ערב קטיפה בורדו (ממש לא אהבנו את השילוב), וענדה סיכה שדורשת הפסקת אש ברצועת עזה. לא ציפינו מהבחורה הזאת, שכאמור לאורך המלחמה שיתפה לא פעם סטורים תמיכה בעזה. 

ניקולה חיבקה את חברה לסדרה לוק ניוטון, כשבני הזוג על המסך החזיקו ידיים על השטיח האדום. השחקנית והשחקן, בני 31, מגלמים את פנלופי פדרינגטון וקולין בריג'רטון בדרמת התקופה הלוהטת, כשהעונה השלישית עוקבת אחרי הרומן הידידותי-רומנטי שלהם.

לוק הוציא את כל הקלפים לאירוע, בתצוגה אופנתית בחליפת שחור-לבן. הוא לבש מעיל בגזרת בלייזר עם כיסים וחריצים, מעוטרת ברקמות פרחים על הכתפיים והשרוולים. לשילוב הזה הוא צירף מכנסיים משוריינים וגדולים מידי, וחשף  חזה כשלא לבש חולצה מתחת. לוק השלים את המראה הנועז עם שיער גל מעוצב בקפידה וזוג מגפיים שחורים מקושטים בפרחי כסף נוספים, כי עד עכשיו הפרחים לא הספיקו.

בינתיים חנה דוד הציגה רגליים ארוכות בשמלה כסופה קצרה וצמודה, כשהגביהה עוד את מראה הגוף עם נעלי רצועות גבוהות. סימון אשלי, המגלמת את קתני "קייט" שארמה בדרמה, נראתה מדהימה בשמלה מיוחדת במראה אוונגרדי. 

השחקנית, שזה עתה חנכה את תפקידה כשגרירת מותג לוריאל במהלך פסטיבל הסרטים בקאן, לבשה שמלת דל קור מקולקציית סתיו 2024 בגוון נודי עם כתפיות חשופות ושרוולי פרחים מעל טופ בהיר. אם אתם חווים תחושת דז'ה-וו, יש סיבה טובה לכך - אתם יכולים להיזכר בשמלת הויקטוריה בקהאם בגוון הניודי שלבשה בפרמיירת "הגדולה והים" בלונדון אשתקד, או בשמלת הדיור של האריאט קיינס שהגיעה איתה הערב לאותה פרמיירה.

ובכל זאת, זו הייתה שמלה יפהפייה עם הרגשה קלילה וקייצית שאפילו גנבה את האור מכוכבת הערב. סנדלי כריסטיאן לובוטן עם רצועות השלימו את הלוק שלה. אחראית על הסטיילינג: רבקה קורבין-מארי.

עונה ג' של ברידג'רטון יצאה לפני כחודש, כשהמעריצים הנרגשים לא איחרו להתכרבל ולצרוך את קורות הרומנטיקה בתקופת העוצרות. והסדרה כנראה חזרה טובה יותר מתמיד, שכן לפי "וואט'ס און נטפליקס", היא צברה לא פחות מ-45 מיליון צפיות בתוך ארבעה ימים בלבד מעלייתה ללא ספקטור הגלובלי.

שחקני ברידג׳רטון- אדג'ואה אנדו ודניאל פרנסיס (צילום:  Lia Toby/Getty Images)
שחקני ברידג׳רטון- אדג'ואה אנדו ודניאל פרנסיס (צילום: Lia Toby/Getty Images)

לאחר שהסדרה קיבלה ביקורת על חוסר הסצינות האינטימיות בעונה השנייה, ארבעת הפרקים הראשונים של עונה ג' כללו לפחות שש דקות של נשיקות, סצינות סקס, שלישיות ועוד. אך לאחר שהובטח לצופים כי זו תהיה העונה הסוערת ביותר עד כה, הם נאלצו לחכות עד לרגעיה האחרונים של החלק הראשון כדי ששרשרת האהבים המרכזית תתחיל לגרום התלהבות אמיתית.

המחצית השנייה של העונה השלישית המחכה בכליון עיניים בבריג'רטון, תעלה ממש היום (ה׳). המעריצים כבר נמסים לקראת המשך סיפור האהבה בין פנלופי פדרינגטון (ניקולה קוהאן) וקולין בריג'רטון (לוק ניוטון).