אחרי שנים שנאלצנו לראות אותם רחוק, משקפי השמש של מותג האופנה האיטלקי OFF WHITE סוף סוף נחתו בארץ.

קולקציית המשקפיים של המותג, שזוכה בשנים האחרונות להצלחה מרובה, מצליחה לחדש עם מסגרות אוונגרדיות מצד אחד, מבלי לאבד את הקלאסיות. המשקפיים, שפונות לנשים ולגברים, מגיעים עם טוויסט קל - ומשלב אלמנטים כמו הסימון המזוהה של המותג, לוגו או חיצים. המשקפיים מגיעים בעיצוב 

הקולקציה, בדומה לשנים קודמות, מורכבת מכמה מסגרות אוונגרדיות וחסרות מגדר. סגנונות נוספים שאפשר לראות בה, כוללים מגוון של צורות אמורפיות וצבעים פסטליים, שלכל אחד מהם יש לוק ייחודי.

המשקפיים מוצרים באיטליה, לכל דגם יש שם, ו-80% מהדגמים מיוצרים ביצור חד פעמי. המשקפיים מגיעים עם נרתיק המשמש תיק צד - בו אפשר בכיף לזרוק גם את הטלפון ומפתח. 

משקפי שמש OFF WHITEץ מחיר: 2,454 שקל (צילום: יח''צ)
משקפי שמש OFF WHITEץ מחיר: 2,454 שקל (צילום: יח''צ)

מותג האופנה OFF WHITE הוקם בשנת לפני יותר מעשור במילאנו איטליה, על יד המעצב האמריקאי VIRGIL ABLOH. אבלו הצליח להפוך את המותג לשם החם ביותר בתעשיית האופנה, ולהפוך את אופנת הרחוב ליוקרתית. השם שנבחר למותג, נולד מתוך מחשבה להצביע על האזורים האפורים בין השחור ללבן בזכותם אפשר לייצר גזרות חדשות.

אחד מסימני ההיכר הבולטים של המותג הוא שיתופי הפעולה שלו עם מותגים כמו איקאה, צמפיון, נייקי ועוד והסלבס שמחבקים את המותג בניהם טראוויס סקוט, ביונסה, ג'י זי, סרינה ויליאמס וריהאנה ועוד. 

מחירים: החל מ-1,500 שקל.