SCANDAL ABSOLU Parfum concentrate, ז'אן פול גוטייה
בית האופנה של גוטייה מצרף עוד בושם לאוסף הסקנדלים. אחרי שהגרסאות הקודמות סיפקו את הסחורה, מגיעה המהדורה הנוכחית בגרסת פרפיום דומיננטית. גם כאן תקבל עוצמות של ניחוח עמוק ואלגנטי. תודות לשילוב של שזיף, מירבאל, סנדלווד ועץ הערמון מתקבלת ארומה עצית, גברית עם טוויסט של מתיקות מרומזת שמתאימה בעיקר לשעות הערב. כרגיל במותג העל הצרפתי – הניחוח לא ממהר לעזוב.
מחיר: 485 שקלים

בושם לגבר SCANDAL ABSOLU Parfum concentrate , ז'אן פול גוטייה (צילום: יח''צ)
בושם לגבר SCANDAL ABSOLU Parfum concentrate , ז'אן פול גוטייה (צילום: יח''צ)
 

סדרת דיאודורנטים לגבר AXE premium collection, אקס
מותג הדאודורנטים לגבר משיק לקראת הקיץ את סדרת אקס פרימיום קולקשן. סדרת דיאודורנט פרימיום ספריי גוף הכוללים ארבע ניחוחת שונים הכוללים שמנים אתריים. בתפריט: אקווה ברגמוט, בלו לבנדר, גרין גרניום וקופר סאנטאל. בגדול מדובר בסדרה שכוללת גם ניחוחת ממריצים וגם פי שניים חומרי הגנה נגד זיעה, לעומת הדאודורנטים של המותג. היצרן מבטיח רעננות עד 72 שעות עם טכנולוגיית zinc zap להגנה מפני ריח רע. לא עמדנו עם סטופר אבל התחושה הרעננה ושובל הבושם כיכבו לא מעט זמן והעניקו תחושת ניקיון. למרות היומרה- ספריי הגוף לא מחליף בום.
מחיר: 13-21 שקלים

סדרת אקס פרימיום (צילום: סטודיו 0304)
סדרת אקס פרימיום (צילום: סטודיו 0304)
 

בושם לגבר ACQUA DI GIÒ PROFONDO PARFUM, ג'ורג'יו ארמני
הבושם האייקוני של מעצב העל האיטלקי שהושק בשנת 1996 היה יריית פתיחה מרעננת של סדרת ניחוחת, שמפתיעה כל פעם מחדש. עכשיו הגיע תורו של הבושם החדש שכולל ברגמוט, פרי הדר, תמצית לימון, פצ'ולי, ענבר ולבנדין. ההשפרצה מהבושם בבקבוק הכהה והאפל תביא לך ניחוחות ים על מלא. מדובר בניחוח עוצמתי שמעניק רעננות וארומטיות מסקרנת שנשארת לאורך זמן.
מחיר: 449 שקלים

ACQUA DI GIÒ PROFONDO PARFUM, ג'ורג'יו ארמני (צילום: יח''צ)
ACQUA DI GIÒ PROFONDO PARFUM, ג'ורג'יו ארמני (צילום: יח''צ)
 

תחתונים לגבר, דלתא
בדלתא מפתיעים בכל פעם ומסדרים לך עדכון גרסה לקולקציות התחתונים. הפעם אלה מאצ'תונים דגם MATCHTONIM D-ACTIVE. את התחתונים תקבל בגרסת בוקסר קצרה או ארוכה. פיסת הבד השחורה שדגמנו הגיעה כשהיא מתוזמנת בדיוק לרגעים מיוזעים בחדר הכושר או לסיוע בשעות קשות בקיץ הישראלי. התחתונים מצוידים בכיס קידמי עוטף המסייע בהפרדה מאזור הרגליים ומונע חיכוך. הבד מנדף הזיעה תרם את חלקו והפך את השימוש בתחתונים לנעים, קל ומשחרר במיוחד.
מחיר: 129.90 שקלים למארז שני זוגות תחתונים.

מאצתונים של דלתא  (צילום: אורי גרון)
מאצתונים של דלתא (צילום: אורי גרון)

בושם LUNA ROSSA OCEAN LE PARFUM, פראדה
הפעם החליטו במותג העל האיטלקי לשגר גרסה אינטנסיבית במיוחד.  בסיבוב הזה תקבל ניחוח גברי, עוצמתי ומתובל. לבקבוק הכחול נדחסו לימון, עץ אלון וזעפרן. השילוב מסדר לך רעננות לימונית והדרית מרגיעה ויש מי שיגדיר אותו כבושם קלאסי. כחלק מנושא הקיימות שהמותג מקדם, הבושם מיועד להימכר בהמשך עם מילוי חוזר.
מחיר: 469 שקלים

Luna Rossa Ocean Le Parfum, פראדה (צילום: יח''צ)
Luna Rossa Ocean Le Parfum, פראדה (צילום: יח''צ)
 

סדרת תכשירי הגנה מהשמש PAYOT SOLARIE, פאיו
לא באמת חשבת לעבור את הקיץ בלי תכשירי הגנה. סדרת השמש החדשה של פאיו כוללת ארבעה  מוצרי הגנה מהשמש בהם: תחליב הגנה לפנים 50SPF, קרם הגנה לפנים ולגוף SPF50, סטיק הגנה לאזור העיניים והשפתיים והפנים SPF50, ותרסיס מי הגנה לפנים ולגוף SPF30. שלל התכשירים האלה יסייעו לך להגן על עור הפנים והגוף כשאתה יוצא לדייט עם השמש הישראלית. השפרצנו מספריי הגנה שנספג במהירות שיא ולא השאיר תחושה דביקה על העור. 
טווח מחירים: 99-109 שקלים

סדרת תכשירי הגנה מהשמש PAYOT SOARIE (צילום: יח''צ)
סדרת תכשירי הגנה מהשמש PAYOT SOARIE (צילום: יח''צ)

בושם לגבר ALIBI, טיטניום
מותג הבישום משיק בושם חדש שמביא לקדמת הבמה את האוריינטליות והחושניות. בין המרכיבים מככבים קטורת, אגוז מוסקט, מנדרינה וברגמוט מעניקים פרץ רעננות הדרים. לוונדר, ציפורן ועץ מחט קפריסאי אחראים על העומק הארומתרפי המרגיע. וטיבר, אמבר ותווים עציים מארגנים לך בסיס עמוק וחושני העוטף את תווי העץ הירוקים. התוצאה ניחוח גברי, עצי דומיננטי שנותן תחושה של יום טיול ביערות קק"ל.
מחיר: 199.90 שקלים

בושם לגבר ALIBI, טיטניום (צילום: טל אזולאי)
בושם לגבר ALIBI, טיטניום (צילום: טל אזולאי)