כוכבת האופנה והמוזיקה אמילי רטאייקאוסקי הפגינה שוב פעם את סגנונה הייחודי ויכולת ההפתעה שלה, כשהופיעה באירוע של מותג הנעליים ואנס בעיר האורות פריז. הדוגמנית האמריקאית בת ה-33, נצפתה עם לוק קז'ואל אך מושקע במיוחד שאנחנו רוצות להעניק לה עליו ציון גבוה במיוחד.

רטאייקאוסקי עלתה על טופ שחור קצר וחשוף משובץ בניטי כסף מבריקים שחשף את שרירי הבטן החטובים שלה. היא שילבה אותו עם מכנסי קרגו ירוקים בגזרת אוברסייז ונעלי ואנס וינטג' בגוון חום קלאסי. כמובן שהיא לא ויתרה על התכשיטים והאקססוריז המנצנצים עם שכבות של שרשראות כסף, עגילים גדולים, תיק צד אדום וזוג משקפי שמש ספורטיביים בגוון החם של העונה הקרובה- לימון.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎[email protected]‎‏ (@‏‎dlx.co‎‏)‎‏

הכוכבת לבשה טופ חשוף שרוולים דומה גם ביום חמישי, כשנהנתה מארוחת צהריים באווניו בפריז. גם אז היא שילבה את החולצה הבז' עם אותם מכנסי קרגו ירוקים כהים ומשקפי השמש הצהובים משישי.

האירוע של יום שישי נקרא "ואנס חוגגת יום גלישת הרחוב ופסטיבל המוזיקה", והתקיים במונמרטר.

אמילי חגגה יום הולדת 33 ב-7 ביוני, ובילתה את היום המיוחד בעם חבורת בנות באיטליה. הדוגמנית הייתה נשואה למפיק הסרטים סבסטיאן ביר-מקלארד בין 2018 ל-2022, והם חולקים את בנם סילבסטר בן השלוש.  

מלבד הדוגמנות, אמילי כתבה גם ספר מסות נשיות ב-2022 "הגוף שלי", והופיעה בכמה סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא נראתה ב"הנעלמת", "אני מרגישה יפה" עם איימי שומר, ובסדרת הילדים של ניקלודיאן "אי קרלי".

אמילי גם הופיעה בסרטוני מוזיקה של טראוויס סקוט, מארון 5, וכמובן בשיר "קווים מטושטשים" של רובין ת'יק, פארל ווילימס ות'.אי. - הלהיט ששיגר אותה לתהילה. בנוסף, אמילי מגישה את הפודקאסט המצליח "היי לו עם אמרטה".

למרות שזה היה לוק קז'ואלי, רטאייקאוסקי הוכיחה שוב שהיא מצליחה לשדר אלגנטיות ומינון מושלם של סקסיות וחוש אופנה מפתיע. בעת שמוכרות ככוכבת מסכים הגיעה היא לצאת מגדר התבניות ולהתבלט עם סגנונה המקורי ללא מאמץ גלוי. לא פלא שהמצלמות ליוו את צעדיה בירידה מהמכונית היוקרתית ולכל אורך האירוע.