זוהר, יוקרה ומיליונים נוצצים - כך היינו מתארות את הופעתה המרשימה של לוסי איוב בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" הערב. לוסי שבכל תכנית עולה על לוקים מיוחדים הצליחה גם הפעם למשוך את כל העיניים בזכות הלוק המושקע ובעיקר היקר שלה. בשילוב מנצח של אופנה ותכשיטים, איוב הוכיחה שוב כי היא לא רק כוכבת על המסך, אלא גם אייקון אופנתי. מאחורי הקלעים של המראה המדובר עומד סיפור מרתק של תכנון קפדני, עיצוב ייחודי, ואפילו אבטחה מיוחדת, כן כן חכו שתשמעו. 

לוסי איוב (צילום: יחצ)
לוסי איוב (צילום: יחצ)

הערב בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", המנחה המוכשרת לוסי איוב הופיעה במראה מרשים ויוקרתי. איוב לבשה שמלת משי א-סימטרית מרהיבה מבית המעצב הנחשב ויקטור בלאיש, שהדגישה את קווי גופה האלגנטיים.

להשלמת המראה המלכותי, לוסי ענדה תכשיטי זהב ויהלומים מרהיבים של מותג היוקרה ה.שטרן. במיוחד בלט הצמיד היוקרתי, ששוויו מוערך בקרוב למיליון שקלים - עובדה שהצריכה ליווי של שומר צמוד לכל אורך הצילומים. צמיד הזהב והיהלומים הוא מקולקציית CELTIC DUNES של המותג היא עונדת גם טבעת שמחירה 30,820 שקלים.

הצמיד שענדה לוסי איוב (צילום: יחצ חול)
הצמיד שענדה לוסי איוב (צילום: יחצ חול)

מאחורי המראה המושלם עמדה הסטייליסטית סיוון חימי, שליוותה את לוסי וסייעה ביצירת הלוק המרשים. השילוב של השמלה האלגנטית, התכשיטים היוקרתיים והנוכחות הכובשת של לוסי איוב יצרו רגע בלתי נשכח על המסך. אהבנו. שאפו.