פריז הייתה אמש במרכז עולם האופנה כשאירחה את אירוע Vogue World - מופע ראווה מרהיב שחגג 100 שנות אופנה צרפתית בשילוב עם עולם הספורט. האירוע, שנערך בכיכר ונדום המפורסמת, משך אליו, איך לא את צמרת הסלבריטאים העולמית והציג רגעי אופנה בלתי נשכחים.

רכיבה על סוסי הרמס: קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד מככבות

הרגע שגנב את ההצגה היה ללא ספק כניסתן הדרמטית של קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד, שהגיחו לתצוגה רכובות על סוסים. הדוגמניות המובילות לבשו בלייזרים תואמים בגוון בז׳ עם צווארונים שחורים מבריקים, כשהסוסים עצמם, ג'נגו ונאפו, היו לבושים מכף רגל ועד ראש בפריטי הרמס - כולל חימום רגליים ואוכפים בצבע הכתום האיקוני של המותג. כן כן, אתם קוראים נכון.

קנדל ג'נר וג׳יג׳י חדיד (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Vogue)
קנדל ג'נר וג׳יג׳י חדיד (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Vogue)

לאחר הופעתן המרשימה על גבי הסוסים, קנדל וג'יג'י חזרו למסלול להציג את המראה השני שלהן, וכאן באמת עפנו על ההופעה של קנדל. ג'נר הדהימה את הקהל בשמלת מחוך בגוון עירום, כשהיא מציגה את רגליה הארוכות בתחתית שמלה אלגנטית ושקופה למחצה. השמלה הצמודה הדגישה את גזרתה הדקיקה ומותניה החטובות, והיא השלימה את המראה עם כפפות לבנות שיקיות ושפתון אדום עז.

מעלפת: קנדל ג'נר על המסלול (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Vogue)
מעלפת: קנדל ג'נר על המסלול (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Vogue)

ג'יג'י חדיד סיימה את הערב בלוק מבית בלמן, שעוצב במיוחד עבורה. המראה שאב השראה מוונדר וומן וינטג', עם מחוך מצופה זהב מדהים וחצאית כחולה עם שסע גבוה בירך. 

כוכבות הפופ מככבות על המסלול

סברינה קרפנטר (שאם השם לא מספיק מוכר לכם, היא האחראית על הלהיט הטרנדי ׳אספרסו׳), הוכיחה שהיא יכולה לכבוש לא רק במות אלא גם מסלולים, כשהופיעה בלוק משובץ אדום-לבן מבית ז'קמוס, קייטי פרי הפתיעה בהופעה נועזת כשלבשה שמלה שקופה גיאומטרית מארכיון Luar, המייצגת את הסגנון והסילואטות של שנות ה-80.

משגעת גם לא באספרסו: סברינה קרפנטר (צילום: Marc Piasecki/Getty Images for Vogue)
משגעת גם לא באספרסו: סברינה קרפנטר (צילום: Marc Piasecki/Getty Images for Vogue)

קייטי פרי (צילום: Marc Piasecki/Getty Images for Vogue)
קייטי פרי (צילום: Marc Piasecki/Getty Images for Vogue)

אגדות הטניס מצטרפות למסיבה

האחיות ויליאמס, סרנה וונוס, הוכיחו שהן מובילות לא רק במגרש הטניס אלא גם על מסלול האופנה. סרנה הרשימה בשמלת Off White בגווני כחול, שחור ולבן, המשלבת אלמנטים ספורטיביים עם עיצוב אלגנטי. ונוס לבשה יצירה מיוחדת של Marine Serre, שעוצבה מתיקי טניס ממוחזרים - מחווה מרשימה לקריירה המפוארת שלה.

רגעים בלתי נשכחים נוספים

הזמרת FKA Twigs או בשמה האמיתי טליה דברט, משכה תשומת לב רבה בשמלת שאנל שחורה נפוחה ללא כתפיות, בעוד קייט אפטון הציגה מראה רטרו מקסים בחולצה משובצת קצרה וחצאית שחורה מבית Miu Miu. 

הזמר באד באני הופיע בחליפה אפורה מפוספסת מבית Pressiat, כשהוא משלב מגפי קאובוי אדומים ותכשיטי Tiffany & Co יקרי ערך.

יותר מסתם תצוגת אופנה

האירוע, שנמכר עד אפס מקום, לא הסתפק רק בהצגת בגדים. הוא כלל הופעות חיות של באד באני ואיה נקאמורה, כשקארה דלווין סיפקה פרשנות בשידור החי למי שלא הצליח להשיג כרטיסים.

Vogue World Paris הוכיח שוב את מעמדה של העיר כבירת האופנה העולמית, תוך שהוא מציג שילוב מרהיב של היסטוריה, חדשנות, ספורט ותרבות פופ. האירוע הזה בהחלט יזכר כאחד מרגעי השיא של עולם האופנה בשנת 2024.