בעולם שבו הגבול בין אימון לחיי היומיום הולך ומיטשטש, מותג בגדי הספורט הישראלי STRONGFUL ממשיך להוביל את המגמה עם השקת קולקציית Comfort לקיץ 2024. הקולקציה החדשה מציעה פרשנות רעננה לקו המוכר והאהוב של המותג, תוך שמירה על העקרונות המובילים אותו: נוחות, פונקציונליות וסטייל.

סטרונגפול (צילום: עירד נצר)
סטרונגפול (צילום: עירד נצר)

מסטודיו היוגה לרחוב ובחזרה

"הרעיון מאחורי הקולקציה הוא לספק פתרון אמיתי לנשים שרוצות להרגיש בנוח ולהיראות טוב בכל מצב," מסבירה מיכל, מעצבת המותג. "בין אם זה באימון יוגה אינטנסיבי, בפגישת עבודה או בקפה עם חברות."

הקולקציה החדשה מציעה מגוון פריטים שכוללים חזיית ספורט, טופים בגזרות שונות, טייצים, שורטים ואפילו אוברול - כולם בשלושה גוונים מעודנים של אפור, ניוד ורוד ואפור כהה. הבדים נבחרו בקפידה כדי לספק נוחות מקסימלית, עם טקסטורת מלאנז' רכה ונעימה למגע.

סטרונגפול (צילום: עירד נצר)
סטרונגפול (צילום: עירד נצר)

מחויבות לגיוון ולאיכות

STRONGFUL ממשיכה להוביל גם בתחום הגיוון והכלה, עם טווח מידות רחב שנע בין XXS ל-XXL. "חשוב לנו שכל אישה תרגיש שהיא יכולה למצוא את הפריט המושלם עבורה," מדגישה מיכל.

מחירי הקולקציה נעים בין 149 שקלים לפריט בודד ועד 279 שקלים לפריטים מורכבים יותר, מה שמציב את STRONGFUL כאופציה איכותית ונגישה בשוק בגדי הספורט והלייף סטייל.

סטרונגפול (צילום: עירד נצר)
סטרונגפול (צילום: עירד נצר)

מבט לעתיד

עם ההשקה של קולקציית Comfort Summer '24, סטרונגפול מוכיחה את יכולתה להתחדש ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים של הלקוחות שלה. "אנחנו תמיד מקשיבים למשוב מהקהילה שלנו," מסכמת מיכל. "הקולקציה הזו היא תוצאה ישירה של הדיאלוג המתמשך הזה."

נראה כי STRONGFUL ממשיכה לחזק את מעמדה כמותג ישראלי מוביל בתחום בגדי הספורט והלייף סטייל, עם מבט קדימה לעבר עתיד שבו נוחות וסטייל הולכים יד ביד.