דקוטה ג'ונסון, כוכבת "50 גוונים של אפור", פתחה את עונת הקיץ בסטייל עם יום כיף בחוף מליבו. הכוכבת בת ה-34 הציגה גוף חטוב להפליא בביקיני צהוב עליז, כשהיא מבלה עם חברה הטוב, השחקן ג'רמי אלן וייט, בנותיו עזר ודולורס (שג'ונסון היא הסנדקית שלהן), וחברים נוספים.

ג'ונסון נראתה קורנת מאושר כשצעדה על החול, שיערה הארוך פזור ברוח. היא נצפתה מתרוצצת בגלים ואף צוללת למים, כשלאחר מכן נראתה עם שיער רטוב. וייט, לעומתה, לבש מכנסי שחייה לבנים והקדיש את תשומת לבו לבנותיו.

בין קריירה לחיים אישיים

יום הכיף בחוף מגיע בתוך לוח זמנים עמוס של ג'ונסון, המקדמת את סרטה החדש "דאדיו" לצד שון פן. הסרט, שיעלה לאקרנים ב-28 ביוני, עוקב אחר שיחה בלתי צפויה בין נהג מונית (פן) לצעירה (ג'ונסון) הנוסעת למנהטן לאחר נחיתה בשדה התעופה JFK.

רכילות וטבעות אירוסין

הבילוי בחוף מגיע גם על רקע שמועות על פרידה וחזרה סודית בין ג'ונסון לבן זוגה, כריס מרטין מלהקת קולדפליי. מקורבים טוענים כי השניים, שביחד מאז 2017, עברו "עליות ומורדות" אך כעת הם "בהחלט חזרו יחד" ו"חזקים מתמיד".

השמועות על אירוסין בין השניים צצו במרץ האחרון, כשנטען כי מרטין הציע נישואין לג'ונסון "לפני זמן מה" וקיבל את ברכתה של גווינת' פלטרו, גרושתו. ג'ונסון אף נצפתה עונדת טבעת אמרלד ירוקה על אצבע הנישואין בחגיגת יום הולדתה ה-34 באוקטובר האחרון.

בין אם מאורסת או לא, דקוטה ג'ונסון מוכיחה שוב כי היא אחת הכוכבות המסוגננות והמצליחות בהוליווד, עם קריירה פורחת וסטייל בלתי מעורער - בין אם על השטיח האדום או בחוף הים.