לילי קולינס, כוכבת "אמילי בפריז", הוכיחה שוב מדוע היא אחת מהאייקונים האופנתיים המובילים בהוליווד בהופעה מרהיבה בפרמיירת הסרט "מקסין" בתיאטרון TCL Chinese בהוליווד.

לילי קולינס (צילום: ETIENNE LAURENT/AFP via Getty Images)
לילי קולינס (צילום: ETIENNE LAURENT/AFP via Getty Images)

מראה שובר מוסכמות

קולינס, בת ה-35, הפתיעה את המעריצים והצלמים במראה נועז במיוחד. הכוכבת בחרה להופיע ללא חזייה, כשהיא מקשטת את מחשוף החליפה בשרשרת זהב מורכבת ומרשימה. החליפה עצמה, בגוון תכלת בייבי, כללה חצאית עם שסע גבוה במיוחד שחשף את רגליה הארוכות של השחקנית.

אקססוריז ושיער

להשלמת המראה, קולינס נעלה סנדלים בגוון זהב עם עקב גבוה, שהתכתבו עם השרשרת המרכזית. אך לא רק הבגדים משכו תשומת לב - השחקנית הפתיעה גם עם תספורת בוב קצרה וחדשה, מעשה ידיו של מעצב השיער גרגורי ראסל.

כוכבים על השטיח האדום

קולינס לא הייתה הכוכבת היחידה שהרשימה בפרמיירה. לצדה נצפו הזמר ג'יאנקרלו אספוזיטו במראה אלגנטי בחליפה בגוון פיסטוק, השחקנית הביטית מיה גות', קווין בייקון, אליזבת דביקי, מוזס סאמני, הלסי והבמאי טיי ווסט. במסיבה שלאחר האירוע, קולינס צולמה עם כוכבת "הכתר" אליזבת דביקי ועם הזמרת הלסי, שהרשימו גם הן במראות גלאם מרהיבים.

רגע סוריאליסטי בהוליווד

אחד הרגעים המפתיעים של הערב היה כאשר קולינס צולמה עם מלכת שלטי החוצות של הוליווד, אנג'לין, על הקורבט הוורודה האייקונית שלה שחנתה בשדרת הוליווד.

קצת על הסרט והתפקיד

בסרט "MaXXXine", קולינס מגלמת את מולי בנט, שחקנית בסרט בדיוני בתוך הסרט. כשנשאלה מה הופך את הדמות לאייקונית, קולינס ענתה: "היא הכי מגניבה. היא לא מקבלת 'לא' כתשובה. היא יודעת לתת לאנשים מה שהם רוצים והיא ממש טובה בזה."

הסרט, שיעלה לאקרנים ב-5 ביולי, מבטיח להיות אחד מסרטי הקיץ המדוברים, עם צוות שחקנים מרשים ועלילה מסקרנת. אך אין ספק שהופעתה של לילי קולינס בפרמיירה תיזכר כאחד הרגעים האופנתיים המרגשים של השנה.