מי אמר שגיל 49 לא יכול להיראות מדהים? אווה לונגוריה, הכוכבת ההוליוודית שכבשה את לבנו ב'עקרות בית נואשות', מוכיחה שוב שהיא רחוקה מלהיות נואשת. בתמונות חדשות מחוף מרבייה בספרד, לונגוריה נראית זוהרת בביקיני אדום לוהט, מציגה גוף מושלם ואנרגיות של נערה בת עשרים. אבל זה לא רק מראה - הכוכבת עשתה מהלך נועז והחליטה לעזוב את הוליווד לטובת חיים חדשים בספרד. 

אווה לונגוריה נצפתה ביום ראשון בחוף הספרדי המרהיב יחד עם משפחתה. לונגוריה, בת 49, עלתה על ביקיני אדום מרהיב במהלך ביקורה בחוף מרבלה, כשלצידה בעלה חוסה באסטון ובנם הצעיר, סנטיאגו אנריקה

עם טמפרטורות הקיץ המטפסות ברחבי הים התיכון, אווה השלימה את המראה החופי שלה עם כובע רחב שוליים אופנתי. השחקנית נראתה במצב רוח מרומם כשמרחה קרם הגנה על גבו של חוסה, בזמן שסנטיאגו בן החמש בנה ארמונות חול לרגליה.

המשפחה עברה למרבלה מלוס אנג'לס בשנת 2023 לאחר שרכשה אחוזה מפוארת בת שישה חדרי שינה ושבעה חדרי אמבטיה על החוף הספרדי. אווה וחוסה, איש העסקים המקסיקני בן ה-56, הורידו לאחרונה את מחיר ביתם בן שמונת החדרים בבוורלי הילס מ-22.8 מיליון דולר ל-18.9 מיליון דולר, והחלו כבר לשלוח את חפציהם לביתם המחודש בספרד.

כוכבת "עקרות בית נואשות" - שנישאה לחוסה ב-2016 - רכשה אחוזה בת שישה חדרי שינה ושבעה חדרי אמבטיה במרבלה בתחילת 2023, והזוג שכר את האדריכל ומעצב הפנים ניקולס אסקאנז לעזור בשיפוץ. הווילה בת 1,531 מ"ר כוללת גם בריכה מקורה, סאונה וחדר כושר ביתי מתקדם.

בינואר, אווה, ילידת טקסס, חשפה את הנכס המפואר שלהם במגזין HELLO! ואמרה לתקשורת: "בפעם הראשונה שהגעתי למרבלה, לפני שני עשורים, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אמרתי לעצמי: 'יום אחד אגור כאן'." אווה קיבלה אזרחות ספרדית, ובשנת 2022 הוענק לה התואר הכבוד 'גברת' בזכות שורשי משפחתה המגיעים לעיר הספרדית אוביידו, מקום מוצא אבותיה.

המעבר של אווה יקרב אותה לחברתה הטובה, ויקטוריה בקהאם, שחיה בדרום קליפורניה בזמן שבעלה דיוויד שיחק בלוס אנג'לס גלקסי לפני שחזרה לאירופה בעקבות מעברו לפריז סן ז'רמן.