בזמנים כאלה במיוחד ויותר מתמיד, הישגים כאלה מצליחים לעשות לנו טוב על הלב, אז קבלו את הבשורה משמחת הבאה: הדוגמנית הישראלית הבינלאומית סאן מזרחי עושה היסטוריה כשנכנסת לרשימת 50 הדוגמניות המובילות בעולם של האתר היוקרתי models.com. מזרחי היא הישראלית הראשונה שזוכה לכבוד זה, ובכך מסמנת הישג חסר תקדים לתעשיית האופנה המקומית.

סאן מזרחי עושה היסטוריה כשנכנסת לרשימת 50 הדוגמניות המובילות בעולם של האתר היוקרתי models.com(צילום: אתר רשמי)
סאן מזרחי עושה היסטוריה כשנכנסת לרשימת 50 הדוגמניות המובילות בעולם של האתר היוקרתי models.com(צילום: אתר רשמי)

models.com, הנחשב לאחד האתרים המשפיעים ביותר בתעשיית הדוגמנות העולמית, מפרסם מדי שנה את רשימת 50 הדוגמניות המבוקשות והמצליחות ביותר. הכללתה של מזרחי ברשימה זו מעידה על ההכרה הבינלאומית הגוברת בכישרון הישראלי ומציבה אותה בשורה אחת עם הכוכבות הגדולות ביותר בתחום.

מזרחי נמצאת בחברה טובה ברשימה היוקרתית. לצידה מככבות גם לילה מוס, בתה של הסופרמודל קייט מוס, ואמיליה גריי. רשימה זו ממשיכה מסורת של דוגמניות מובילות, כאשר בשנים קודמות הובילו אותה כוכבות-על כמו ג׳יג׳י חדיד וקנדל ג'נר. הכללתה של מזרחי ברשימה זו מדגישה את מעמדה העולה בתעשייה.

סאן מזרחי (צילום: Daniel Jackson לHarpers Bazaar Italy)
סאן מזרחי (צילום: Daniel Jackson לHarpers Bazaar Italy)

סאן מזרחי, ילידת תל אביב, החלה את הקריירה שלה בגיל צעיר וצברה תאוצה מהירה בזירה המקומית. בשנים האחרונות היא פרצה לזירה הבינלאומית, כשהופיעה על מסלולי התצוגות הנחשבים ביותר בשבועות האופנה בניו יורק, פריז ומילאנו. בנוסף, היא הצטלמה לקמפיינים של מותגי יוקרה מובילים וכיכבה על שערי מגזיני אופנה בינלאומיים. רק בחודש שעבר כיכבה על שני שערים של גיליון יוני 2023 של מגזין "ווג" יוון תחת הכותרת "פיתוי ים תיכוני" והצליחה אף לעורר סערה בקרב מי שפחות חיבבו את בחירת המערכת.

סאן מזרחי (צילום: Phil Poynter למגזין Vogue Greece)
סאן מזרחי (צילום: Phil Poynter למגזין Vogue Greece)

בחודש אפריל האחרון, רשת האופנה הספרדית ״זארה״ העלתה לחשבון האינסטוש שלה שמונה כ-61 מיליון עוקבים, פוסט בו היא מפרסמת קולקציה חדשה של הלבשה תחתונה, כשהדוגמנית שמככבת בתמונות היא לא אחרת מהדוגמנית הישראלית המצליחה סאן מזרחי, אלא שהפוסט הוביל להמוני תגובות זועמות פרו פלסטיניות שקוראות להחרים את זארה ואת ישראל. לצד התגובות הזועמות ודגלי פלסטין, על הפוסט יש גם אלפי תגובות של דגלי ישראל וגם כוכבי הביצה מיהרו להגיב בפוסט ולהראות תמיכה.
סאן מזרחי (צילום: zara)
סאן מזרחי (צילום: zara)

הישגה של מזרחי מהווה השראה לדור הבא של דוגמניות ישראליות ומוכיח כי עם כישרון, נחישות ועבודה קשה, אפשר להגיע לפסגת תעשיית האופנה העולמית. זהו רגע של גאווה לא רק עבור מזרחי, אלא גם עבור התעשייה הישראלית כולה.

נותר רק לאחל לסאן מזרחי המשך הצלחה ולקוות שהיא תפתח את הדלת לעוד דוגמניות ישראליות מוכשרות להתברג ברשימות היוקרתיות של עולם האופנה הבינלאומי.