קים קרדשיאן ממשיכה להוכיח שהיא מלכת הסטייל הגלובלית. הכוכבת האמריקאית הגיעה לחתונת הענק של אנאנט אמבאני הבן של המיליארדר העשיר בהודו, שהתחתן עם ראדיקה מרצ'נט, כשהיא לובשת להנגה אדומה מרהיבה ועטורה בתכשיטים מפוארים. יחד עם אחותה קלואי, קים הפגינה כבוד לתרבות המקומית תוך שמירה על הטאצ' הייחודי שלה, וגנבה את ההצגה באירוע שמשך אליו את גדולי הסלבריטאים מרחבי העולם.

ביום שישי האחרון, קים קרדשיאן ואחותה קלואי קרדשיאן השתתפו בחתונת אנאנט אמבאני וראדיקה מרצ'נט, אירוע מפואר שנמשך סוף שבוע שלם. קים לבשה להנגה (התלבושת ההודית המסורתית) אדומה בוהקת עם צעיף וטופ קטנטן בצבע תואם. המכלול כלל מחשוף עמוק ושובל מחורז, שהדגישו את בטנה החטובה.

קים ענדה גם תכשיטים מפוארים סביב צווארה ועל שיערה, שהיה פזור על גבה. קלואי לבשה גזרת שמלה דומה בגווני זהב ושמנת, עם שרשרת מדורגת. הטופ שלה היה חשוף כתפיים עם שרוולים ארוכים. באחד הסטוריז באינסטגרם, קים כתבה שהיא כל כך "שמחה להיות בת מזל מספיק כדי לטייל בעולם יחד".

מייסדת SKIMS יידעה את עוקביה בצילום מסך של סרטון שלה עם קלואי, שצוות צילום מתעד אותן לפרקים חדשים של תוכנית ההיט של הולו "משפחת קרדשיאן". היא הבטיחה שנוכל לראות את קים וקלואי "כובשות את הודו".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mamaraazzi‎‏ (@‏‎mamaraazzi‎‏)‎‏

קלואי גם הביעה חיבה לאחותה בפוסט באינסטגרם, שם הן נראות באותו אולם כמו בצילומי הלבוש הרשמי, הפעם בלוק היומיומי שלהן. בכיתוב, קלואי כתבה: "עד מעמקי האוקיינוס, זה את ואני".

בתמונות אלה, קים לובשת סט לבן עם טופ קצר חשוף כתפיים וחצאית צמודה. קלואי בשמלה חומה ללא שרוולים עם צווארון גולף. בסדרת תמונות וסרטונים נוספת, האם לשניים הציגה את הצמה הארוכה שלה, המעוטרת בתכשיטים וחרוזים.

בין הסלבריטאים האחרים באירוע היו ג'ון סינה, פריאנקה צ'ופרה, ג'ו ג'ונאס, מארק צוקרברג, איוונקה טראמפ, ביל גייטס, וכן דיוויד וויקטוריה בקהאם.

חתונת אמבאני-מרצ'נט הייתה ללא ספק אירוע האופנה של השנה, עם שלל כוכבים בינלאומיים שאימצו בחום את הסגנון ההודי המסורתי. מקים קרדשיאן בלהנגה האדומה ועד פריאנקה צ'ופרה בסארי כתום מרהיב, הסלבריטאים הפגינו כבוד לתרבות המקומית תוך שמירה על הסטייל האישי שלהם. האירוע המפואר הדגים כיצד אופנה יכולה לגשר בין תרבויות ולהפוך חתונה למפגן עולמי של יופי וסטייל.