מותג האופנה BA&SH מוציא בימים אלה קולקציית קפסולה לבנה וקיצית במיוחד, תוך כדי שיתוף פעולה עם האתלטית האמריקאית בדימוס, אליסון פליקס. 

פליקס, שלפני שנתיים פרשה מהמגרש, מקדישה את זמנה להגנה על ספורטאיות הרות וילדי ספורטאיות וספורטאים, זאת בעקבות סיפור חיים עוצמתי ומרגש. ב-2018 הובהלה פליקס ההרה לניתוח חירום קיסרי, אחרי שהרופאים הצילו ונלחמו על חייה וחיי התינוקת. אחרי הלידה חברת נייקי, שנתנה לפליקס חסות לאורך כל הקריירה שלה, קיצצה בשכרה. בעקבות קיצוץ השכר, פליקס עזבה את נייקי ופרסמה מאמר בניו יורק טיימס בו היא קראה להגן על ספורטאיות הרות. 

מאז, היא אף הספיקה להקים את SAYSH, חברה לייצור סניקרס המתאימות לאימהות שנמצאות בתנועה כל הזמן. הקולקציה החדשה אף הושקה בפריז לפני כשבוע.

פליקס אליסון (צילום: יח''צ)
פליקס אליסון (צילום: יח''צ)

ברברה ושרון, המייסדות והמעצבות של המותג BASH, התחברו למסרים שפליקס מביאה לעולם. שלושתן מבינות ומאמינות שאימהות היא לא חובה הנוטלת מכוח היזמות של נשים, אלא מתדלקת ומעשירה אותה יותר. חווית הלידה של פליקס היא זו שהניעה אותה להשיק את המותג שלה, במקביל שרון וברברה פועלות לספק משאבים לנשים בתחומי החינוך, הבריאות והעסקים באמצעות ארגון יזמות שנקרא Women are Fundamental. מכאן שיתוף הפעולה, במסגרתו הדוגמניות מצולמות עם הסניקרס של SAYSH הוא טבעי. 

סגנונו של BASH מאז הקמתו הוא בוהמייני, כאשר יש דגש לנוחות של הבגד ולאיכות הבדים. בשנתיים האחרונות הן מוציאות בכל קיץ קולקציית קפסולה בלבן  - לה הן קוראות הקולקציה הלבנה, המכוונת לכלות שמחפשות לוק קליל. 

BASH לבוטיק 77 (צילום: יח''צ)
BASH לבוטיק 77 (צילום: יח''צ)

השנה, לרגל האולימפיאדה שמתקיימת בפריז, הן החליטו לצלם את הקולקציה הלבנה באחד מאצטדיוני האתלטיקה בעיר. לצד פריטים בסריגת כותנה ומשי דקיקה, פריטי כותנה המעוטרים בקרושה, סנדלים מוזהבים ותיקים מתאימים.

להשיג בשבזי 40, נווה צדק, או באתר: www.boutique77.co.il