אם חשבתם שגיל 40 הוא הזמן להיפרד מביקיני חושפני, קלואי קרדשיאן כאן כדי להוכיח לכם אחרת. הכוכבת, שלאחרונה חגגה יום הולדת עגול, משגעת את הרשת בתמונת ביקיני לוהטת שמציגה גוף חטוב להפליא. אבל מה באמת עומד מאחורי המראה המושלם? אימונים מפרכים, תזונה קפדנית, או אולי סוד אחר לגמרי? צללנו לעומק כדי לגלות את האמת מאחורי התמונה המושלמת.

קלואי בת ה-40, לא מפסיקה להדהים אותנו. בתמונה חדשה שפרסמה באינסטגרם, הכוכבת מציגה גוף שעוצר נשימה בביקיני לבן עם הדפסים פרחוניים. התמונה, שצולמה ככל הנראה לצד הבריכה, מציגה את קלואי במיטבה - שזופה, חטובה ובטוחה בעצמה.

אך מה שמעניין יותר מהתמונה עצמה הם הפרטים שקלואי חושפת מאחורי הקלעים. בראיון שנערך לאחרונה, כך משתף מגזין ה״דיילי מייל״ הבריטי, היא מדברת בכנות על הלחץ להיראות מושלמת ועל השיטות השונות לירידה במשקל. "כשהייתי גדולה יותר, אם הייתה אוזמפיק (תרופה לירידה במשקל), כנראה הייתי מנסה אותה," היא מודה. "ניסיתי כל טרנד אפשרי לירידה במשקל, חוץ מהדבר האמיתי שבאמת עובד - שינוי באורח החיים."

קלואי מדגישה את חשיבות הבריאות מעל הכל. "אני רוצה לעודד בריאות ולא להתמקד במספר על המשקל," היא אומרת. "אני חושבת שאנשים צריכים להיות פעילים. לא באמת אכפת לי מה הגודל שלכם, אתם פשוט צריכים להיות בריאים וחזקים בשביל עצמכם."

הסוד האמיתי של קלואי? אימונים קבועים שהיא באמת נהנית מהם. "אימונים הם משהו שעושה אותי מאושרת," היא מסבירה. "לעשות משהו שהוא כל כך אותנטי לי, משהו שאני באמת אוהבת, גורם ללב שלי להיות כל כך שמח."

ומה בדיוק כולל האימון של קלואי? "אני עושה אימון מעגלי עם מרווחי קרדיו, כך שאני תמיד מעלה ומורידה את קצב הלב שלי," היא חושפת. "לצילום כזה, שבו אני יודעת שאני הולכת לחשוף הרבה עור, אני בהחלט מתאמנת הרבה יותר קשה."

אבל אל דאגה, גם לקלואי יש רגעים של פינוק. "ואז אני תמיד חוגגת עם פיצה גדולה ומלאה, כי ככה זה הולך," היא משתפת. והטעם המועדף? "פשוט גבינה."

קלואי קרדשיאן מוכיחה שאפשר להיראות מדהים בכל גיל, אבל זה דורש עבודה קשה, מחויבות, ואיזון נכון בין אימונים לפינוקים. היא מעבירה מסר חשוב על חשיבות הבריאות והאהבה העצמית, ומזכירה לכולנו שהמספר על המשקל הוא לא הכל. אז בפעם הבאה שאתם רואים תמונת ביקיני מושלמת, זכרו - מאחורי כל תמונה כזו יש הרבה יותר ממה שהעין רואה.