דמיינו מקום אחד שמאגד בתוכו את כל הטרנדים החמים בעולם האסתטיקה והיופי. מקום שבו תוכלו לחדש את מראה פניכם, להתחדש בשפתיים עסיסיות, או אפילו לטפל בבעיית ההזעה המביכה - והכל תחת קורת גג אחת. נשמע כמו חלום רטוב של חובבי יופי? ובכן, החלום הזה הפך למציאות ברעננה.

הזרקות אסתטיות (צילום: שרית גופן)
הזרקות אסתטיות (צילום: שרית גופן)

סופר-פארם, הענקית שכבר מזמן הפכה לשם נרדף ליופי וטיפוח בישראל, ממשיכה להפתיע ומשיקה את המרפאה השביעית ברשת ביוטי קליניק. הפעם, התור של תושבי רעננה והסביבה ליהנות ממגוון טיפולים חדשניים שעד כה היו נחלתם של תושבי המרכז בלבד.

מה מחכה לכם במרפאה החדשה?

ביוטי קליניק רעננה מציעה מבחר עשיר של טיפולי אסתטיקה מתקדמים, המותאמים הן לנשים והן לגברים:
הזרקות: מפיסול פנים ועד עיצוב שפתיים - כל מה שחלמתם עליו במזרק אחד.
טיפולי PRP: או בשמם הססגוני יותר, "טיפולי ערפד". מי אמר שרק בסרטים אפשר להישאר צעיר לנצח?
טכנולוגיית מורפיאוס 8: השם אולי מזכיר סרט מדע בדיוני, אבל התוצאות הן בהחלט מציאותיות - מיצוק עור מתקדם שישאיר אתכם המומים.

שיטות ייחודיות ומתקדמות כמו  DHI, FUE, PRP, PR והשתלת שיער אורגנית. MY HAIR. (צילום: מיי הייר)
שיטות ייחודיות ומתקדמות כמו  DHI, FUE, PRP, PR והשתלת שיער אורגנית. MY HAIR. (צילום: מיי הייר)

מאחורי כל הטכנולוגיות המתקדמות עומד צוות רופאים מנוסה, שעבר הכשרה בשיטות הטיפול החדשניות ביותר. הם לא רק יבצעו את הטיפולים, אלא גם ילוו אתכם באופן אישי לאורך כל הדרך.

יניב שגב, מנהל הפיתוח העסקי של סופר-פארם, מסביר את החזון מאחורי המהלך: "אנחנו רואים ביקוש הולך וגובר לטיפולי אסתטיקה ויופי. המטרה שלנו היא לא רק לספק את הטיפולים האלה, אלא להעניק חוויה שלמה ומותאמת אישית לכל לקוח."

אז אם תמיד חלמתם על מראה רענן יותר, או פשוט רציתם לגלות מה כל הרעש סביב "טיפולי הערפד" - כדאי שתקפצו לביקור במרפאת ביוטי קליניק החדשה ברעננה. מי יודע, אולי תצאו משם עם פנים חדשות לגמרי.